فروش لپ‌تاپ‌های گیمینگ GS40 Phantom شرکت MSI آغاز شد

  همانطور که اطلاع دارید چندی پیش MSI از چندین محصول جدید و گیمینگ رونمایی کرد که یکی از مهم‌ترین‌های آنها، لپ‌تاپ GS40 Phantom بود که طبق ادعای سازندگان، این محصول، باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ جهان به حساب می‌آید. همچنین از بهترین و کارآمدترین قطعه‌ها در کنار آخرین تکنولوژی‌های موجود در بازار همچون رم‌های DDR4، […]

 

همانطور که اطلاع دارید چندی پیش MSI از چندین محصول جدید و گیمینگ رونمایی کرد که یکی از مهم‌ترین‌های آنها، لپ‌تاپ GS40 Phantom بود که طبق ادعای سازندگان، این محصول، باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ جهان به حساب می‌آید. همچنین از بهترین و کارآمدترین قطعه‌ها در کنار آخرین تکنولوژی‌های موجود در بازار همچون رم‌های DDR4، درگاه Super Port و … در این محصول استفاده شده تا مشکلی در اجرای بازی‌ها وجود نداشته باشد.

MSI Ships the GS40 Phantom Gaming Laptop 3

این محصول قدرتمند که برای افرادی که نیاز به لپ‌تاپی برای انجام بازی‌ها روز داشته و شاید نتوانند در طول روز، ساعت‌ها را پشت کامپیوتر بگذارنند، طراحی شده است.GS40 Phantom تنها 3.5 پوند وزن داشته  ضخامت آن نیز کمتر از 0.87 اینچ است. سازندگان برای اینکه هیچ مشکلی در مورد اجرای بازی‌ها وجود نداشته باشد، از پردازنده‌های Core i7 سری Skylake شرکت اینتل بهره برده‌اند و در کنار آن نیز کارت گرافیک قدرتمند GTX 970M، مسئولیت سنگینی را بر عهده دارد.

MSI Ships the GS40 Phantom Gaming Laptop 2

این محصول جدید که ویندوز 10 نیز به صورت پیش‌فرض بر روی آن قرار گرفته، با پشتیبانی کامل از تکنولوژی گرافیکی DirectX 12 3D، قادر است بازی‌هایی را که در آینده با این تکنولوژی عرضه می‌شوند را بدون هیچ مشکلی اجرا نماید.  همچنینجنس بدنه‌ی این لپ‌تاپ از آلومینیوم بوده و تکنولوژی‌های متعددی که در آن مورد استفاده قرار گرفته، سبب شده تا بازی کردن بسیار لذت‌بخش باشد. در ادامه می‌توانید لیستی از این تکنولوژی‌ها و امکانات فوق‌العاده و بالای این لپ‌تاپ را مشاهده نمایید:

MSI_GS40_Phantom_features

همچنین MSI اعلام کرده که لپ‌تاپ گیمینگ و فوق‌العاده قدرتمند GT80 Titan نیز با داشتن دو کارت گرافیک GTX 980M در حالت SLI و پردازنده‌ی Skylake، وارد بازار شده است. لازم به ذکر است که اَبَر لپ‌تاپ، اولین لپ‌تاپ مجهز به کیبورد مکانیکی در بازار بوده و به ویژگی Cherry Brown MX نیز مجهز خواهد بود.

قیمتی که سازندگان برای لپ‌تاپ قدرتمند GS40 Phantom در نظر گرفته‌اند، 1599.99 دلار بوده که در ادامه می‌توانید مشخصات فنی آن را به صورت کامل مشاهده نمایید:

MSI_GS40_Phantom_specs

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال