MSI فروش کامپیوترهای گیمینگ Vortex را آغاز کرد

به تازگی شرکت بزرگ MSI از فروش کامپیوتر گیمینگ، کوچک و البته قدرتمند Vortex Miniature خبر داده و اعلام کرده به زودی کاربران می‌توانند از قدرت بسیار بالای این کامپیوتر کوجک بهره‌مند گردند. این کامپیوتر قدرتمند که البته می‌توان آن را کوچک‌ترین کامپیوتر گیمینگ جهان نیز خواند، تنها 10.5 اینچ اندازه داشته و می‌تواند با […]

به تازگی شرکت بزرگ MSI از فروش کامپیوتر گیمینگ، کوچک و البته قدرتمند Vortex Miniature خبر داده و اعلام کرده به زودی کاربران می‌توانند از قدرت بسیار بالای این کامپیوتر کوجک بهره‌مند گردند. این کامپیوتر قدرتمند که البته می‌توان آن را کوچک‌ترین کامپیوتر گیمینگ جهان نیز خواند، تنها 10.5 اینچ اندازه داشته و می‌تواند با سخت‌افزاری فوق‌العاده قدرتمندی که در خود جای داده، به سادگی هر عنوانی را در رزولوشن بالای 4K و حتی بالاتر نیز اجرا نماید. همچنین این کامپیوتر با توان پردازشی بالای خود، آماده‌ی دنیای واقعیت مجازی نیز می‌باشد.

سازندگان در کامپیوتر گیمینگ و کوچک Vortex از پردازنده‌ی جدید و قدرتمند Core i7 6700K شرکت اینتل، 64 گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4، هارد جامد در حالت Super Raid 4 و همینطور دو کارت گرافیک GTX 980 به صورت SLI بهره برده‌اند که سبب شده تا قدرت پردازشی این کامپیوتر بسیار بیشتر از آن چیزی شود که بتوانید تصور آن را کنید. همینطور باید اشاره داشته باشیم که کامپیوتر جدید و قدرتمند شرکت MSI به شکل بسیار هوشمندانه‌ای مهندسی شده و می‌تواند با داشتن قدرت پردازشی فوق‌العاده، از بسیار از کانکتورها و سیستم‌های ارتباطی همچون درگاه تاندربولت 3 که می‌تواند اطلاعات را با سرعت 40GB/s انتقال دهد، پشتیبانی می‌نماید. وجود چیپست شبکه Killer DoubleShot X3 برای کاهش لگ و تاخیر زمانی در بازی‌ها، 6 خروجی تصویر به صورت همزمان و وجود تکنولوژی صوتی Nahimic Military X Gaming که برای اولین برای در صنایع هوایی ارتش فرانسه که برای آموزش به خلبانان در محیط شبیه‌سازی شده آنها مورد استفاده قرار گرفته بود، از دیگر ویژگی‌های اصلی این کامپیوتر قدرتمند به حساب می‌آیند.

MSI Ships the Vortex Miniature Gaming PC2

بدون شک وجود چنین سخت‌افزار قدرتمندی در کنار دو کارت گرافیک GTX 980، می‌تواند گرمای بسیار زیادی را تولید نماید. برای دفع این گرمای تولید شده سازندگان از تکنولوژی انحصاری خود با نام 360Degree Silent Storm Cooling استفاده نموده‌اند تا هوا در مسیر گرداب‌مانند و از پایین به سمت بالا، بتواند به صورت کامل دفع شود. همینطور برق مورد نیاز این کامپیوتر برای به راه‌ انداختن این غول کوچک، توسط منبع تغذیه 450W 80 plus Gold تامین می‌گردد.

چیزی که سبب شده کامپیوتر Vortex جدید شرکت MSI بتواند مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد، توان بسیار بالای این محصول در کنار اندازه‌ی بسیار کوچک آن می‌باشد. همینطور این محصول با مصرف برق پایینی که دارد، می‌تواند قدرتی فوق‌العاده بالا را پیش روی کاربران قرار دهد، در صورتی که بسیاری از محصولات بازار هستند که با ارائه‌ قدرتی بسیار بالا، مصرف برق بالاتری نسبت به Vortex داشته و در عین حال فضای بیشتری را اشغال می‌نمایند.

MSI Ships the Vortex Miniature Gaming PC3

در کنار این موارد، سازندگان از اپلیکیشن اختصاصی Dragon Center Dashboard نیز بهره‌ برده‌اند تا کاربران بتوانند کنترل بهتر و نظارت بیشتری را بر روی سیستم خود داشته باشند. با وجود این اپلیکیشن، کاربران می‌توانند به صورت کلی، عملکرد سیستم را کنترل کرده و تنظیمات بسیار زیادی همچون تغییر رنگ لامپ‌های LED را انجام دهند که می‌تواند رابط آسان این کامپیوتر را نیز نشان دهد.

MSI Ships the Vortex Miniature Gaming PC4

البته MSI این محصول را در دو نسخه تولید خواهد کرد. تمامی ویژگی‌های فنی و سخت‌افزاری که ما اشاره داشتیم، مربوط به Vortex G65 SLI-002 بود. این کامپیوتر قدرتمند، قیمت بسیار زیادی نیز داشته و کاربران باید برای داشتن یکی از آنها، 3999 دلار پول را پرداخت نمایند!

اما مدل دوم از این کامپیوتر که Vortex G64 SLI-011 نام دارد، به 16 گیگبایات حافظه‌ی رم DDR4 مجهز شده و به سازندگان به جای استفاده از دو کارت گرافیک GTX 980، از دو کارت گرافیک GTX 960 استفاده کرده‌اند که قدرتی به مراتب کمتر دارد. همین تغییر در قطعات، سبب شده تا قیمت این مدل از کامپیوتر Vortex، به 2199 دلار کاهش پیدا نماید، اما باز هم این محصول به اندازه‌ای قوی هست که بتواند نیاز کاربران را در اجرای بازی‌ها و تکنولوژی‌های واقعیت مجازی برطرف نماید.

در ادامه می‌توانید مشخصات فنی این دو کامپیوتر را به صورت جداگانه مشاهده نمایید:

MSI Ships the Vortex Miniature Gaming PC5

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال