با مادربورد قدرتمند MSI Z170A XPOWER Gaming Titanium Edition آشنا شوید

از روز گذشته تصاویری از مادربورد جدید و قدرتمند MSI Z170A XPOWER Gaming Titanium Edition در حال انتشار در فضای مجازی می‌باشد که به نظر می‌رسد این مادربورد قدرتمند، بر پایه‌ی پلتفرم Z170 و برای سوکت LGA1151 و پردازنده‌های سری Skylake اینتل تولید شده است. MSI تمام تلاش خود را داشته تا شکلی کاملا متفاوت را برای […]

از روز گذشته تصاویری از مادربورد جدید و قدرتمند MSI Z170A XPOWER Gaming Titanium Edition در حال انتشار در فضای مجازی می‌باشد که به نظر می‌رسد این مادربورد قدرتمند، بر پایه‌ی پلتفرم Z170 و برای سوکت LGA1151 و پردازنده‌های سری Skylake اینتل تولید شده است.

MSI تمام تلاش خود را داشته تا شکلی کاملا متفاوت را برای مادربورد خود انتخاب نماید و به همین جهت از رنگ سفید در کنار رنگ‌های مشکی و نقره‌ای، استفاده‌ی قابل توجهی در مادربورد جدید خود داشته است. همچنین به نظر می‌رسد که این محصول جدید، پرچم‌دار MSI در سری محصولات XPower OC باشد و همین پرچم‌دار بودن آن، با رنگ نقره‌ای PCB، به خاص بودن آن نیز تبدیل گردیده، شما اینطور فکر نمی‌کنید؟

برق‌رسانی در مورد از طریق دو اتصال‌دهنده 8-پین و 4-پین انجام می‌شود و مدار برق برای پردازنده نیز احتمالا از نوع 16-فازه باشد که البته باید به چوک‌های مادربورد که تماما از جنس تیتانیوم ساخته شده‌اند نیز اشاره داشت. اما طبق چیزی که ما در تصویر می‌بینیم، مجموعا شش شکاف توسعه PCI-E x16، سه شکاف x1 و دو شکاف M.2 دیده می‌شود. همچنین هشت پورت SATA III و دو شکاف SATA Express برای تامین تمامی نیازهای کاربران در نظر گرفته شده که می‌تواند این مادربورد را به محصولی کامل و بدون رقیب تبدیل نماید.

مادربورد MSI Z170A XPOWER Gaming Titanium Edition قرار است به همراه ویژگی کارآمد OC Dashboard که تنها در مادربوردهای سری Xpower OC دیده می‌شود و به کاربران اجازه اورکلاک کردن به چندین روش مختلف را می‌دهد، عرضه خواهد شد. سازندگان یک قسمت را برای کابل اضافی برای رساندن برق به مادربورد نیز قرار داده‌اند تا هنگام اورکلاک کردن به کمک نیتروژن (LN2)، سیستم فیریز نگردد. در واقع این ویژگی، ابزاری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که از آن درست استفاده کنند، می‌توانند به فکر زدن رکوردهای اورکلاک باشند!

استاندارد نظامی درجه‌ی پنج (Military Class 5) نیز از دیگر مواردی است که به کارگیری مواد بسیار مقاوم و با کیفیت در این مادربورد را تضمین می‌کند. یکی از این مواد بسیار مقاوم که پیشتر به آن اشاره داشتیم نیز چوک‌های از جنس تیتانیوم این مادربورد بود که می‌تواند در برابر دماهای بسیار بالا، مقاومت کافی را داشته باشد.

هنوز MSI موجودیت این مادربورد را تعیین نکرده اما به نظر نمی‌رسد که با تصاویر و اطلاعاتی فیک روبه‌رو باشیم. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این مادربورد را مشاهده نمایید:

msi-z170a-xpower-gaming-titanium-edition_pcb file-bbba5edefd947d07aa msi-z170a-xpower-gaming-titanium-edition_titanium-chokes msi-z170a-xpower-gaming-titanium-edition_oc-dashboard

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال