MWC 2015: آلکاتل OneTouch Idol 3؛ یک گوشی هوشمند کاملا متقارن!

آلکاتل امسال برای جلب توجه مخاطبان کنگره‌ی جهانی موبایل راهی را انتخاب کرد که تا کنون ندیده بودیم. این شرکت تلفن هوشمند OneTouch Idol 3 را معرفی کرد که میتوان کاملا آن را وارونه استفاده کرد، کاربر می تواند با گوشی وارونه به راحتی صحبت کند. طراحی متقارن این گوشی هوشمند باعث شده به راحتی […]

آلکاتل امسال برای جلب توجه مخاطبان کنگره‌ی جهانی موبایل راهی را انتخاب کرد که تا کنون ندیده بودیم. این شرکت تلفن هوشمند OneTouch Idol 3 را معرفی کرد که میتوان کاملا آن را وارونه استفاده کرد، کاربر می تواند با گوشی وارونه به راحتی صحبت کند. طراحی متقارن این گوشی هوشمند باعث شده به راحتی نتوانید بالا و پایین گوشی را از هم تشخیص دهید.

نسخه‌ی بزرگتر OneTouch Idol 3 قطعا با تجهیزات و سخت افزار بهتری طراحی شده است. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش IPS به اندازه ی 5.5 اینچ و فول اچ‌دی است. این گوشی هوشمند توسط چیپست 64 بیتی اسنپدراگون 615 با هشت هسته به همراهی 2 گیگابایت حافظه‌ی رم پشتیبانی می شود. حافظه ی داخلی می تواند 16 یا 32 گیگابایتی باشد.

سنسور دوربین اصلی این گوشی هوشمند 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و سنسور دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسلی با زاویه دید وسیع است. در این گوشی هوشمند با قطر 7.7 میلی‌متر دو اسپیکر قدرتمند و یک باتری 2910 میلی آمپرساعت جای گرفته است.

نسخه‌ی کوچکتر وان تاچ Idol 3، با صفحه نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن 720p عرضه خواهد شد. از سایر ویژگی‌های این نسخه می توان به پردازنده اسنپدراگون 410 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز چهار هسته‌ای، باتری 2000 میلی آمپری و سنسور دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد. نسخه‌ی 5.5 اینچی 250 یورو و نسخه‌ی 4.7 اینچی 200 یورو قیمت گذاری شده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال