گوشی Apollo 2 با چیپست Helio X30 و 8 گیگابایت رم در MWC معرفی می‌شود

ماه گذشته شرکت چینی Vernee در نمایشگاه CES اعلام کرد اوایل اسفندماه در کنگره‎ جهانی موبایل در بارسلونا از گوشی‎ پرده برخواهد برداشت که از آخرین چیپست شرکت مدیاتک یعنی Helio X30 بهره می‎برد. این شرکت به صورت خلاصه در دی‎ماه این گوشی را تبلیغ کرد ولی حالا کاربر معروف توئیتری Roland Quandt اطلاعات بیشتری […]

ماه گذشته شرکت چینی Vernee در نمایشگاه CES اعلام کرد اوایل اسفندماه در کنگره‎ جهانی موبایل در بارسلونا از گوشی‎ پرده برخواهد برداشت که از آخرین چیپست شرکت مدیاتک یعنی Helio X30 بهره می‎برد. این شرکت به صورت خلاصه در دی‎ماه این گوشی را تبلیغ کرد ولی حالا کاربر معروف توئیتری Roland Quandt اطلاعات بیشتری از این گوشی را توئیت کرده است.

این گوشی Apollo 2 نام داشته و با شعار “اولین گوشی‎هوشمند جهان با چیپست Helio X30” وارد میدان رقابت می‎شود. اطلاعات فعلی ما از این گوشی به این محدود می‎شود که در دو مدل با مقدار رم و حافظه‎داخلی متفاوت عرضه خواهد شد، یک مدل با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‎داخلی و دیگری با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‎داخلی. نمایشگر این گوشی نیز دارای رزولوشن QHD است.

چیپست مورد نظر (Helio X30) یک پردازنده‎ی 10 هسته‎ای ساخته شده براساس فناوری 10 نانومتری است و به همراه آن پردازنده‎ گرافیکی IMG 7XTP-Mt4 با سرعت کلاک 820 گیگاهرتز نیز دیده می‎شود.

مدیاتک سعی دارد قدرت رقابت خود با رقبا را حفظ کند. در همین راستا هم به تازگی سیستم روی چیپ Helio P25 را معرفی کرده که یک پردازنده‎ی ارزان‎قیمت برای گوشی‎های هوشمند میان‎رده با قابلیت پشتیبانی از سیستم دوربین دوگانه است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال