ماموریت آرتمیس ناسا همراه با ارسال ماه‌نورد استرالیا در سال ۲۰۲۶ خواهد بود

استرالیا قصد دارد در سال ۲۰۲۶ یک ماهنورد همراه با ماموریت آرتمیس به فضا پرتاب کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آژانس فضایی استرالیا اعلام کرد این کشور قصد دارد در یکی از ماموریت‌های آرتمیس یک ماهنورد رباتیک را برای نخستین بار به ماه ارسال کند. احتمالاً این ماموریت در سال ۲۰۲۶ […]

استرالیا قصد دارد در سال ۲۰۲۶ یک ماهنورد همراه با ماموریت آرتمیس به فضا پرتاب کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آژانس فضایی استرالیا اعلام کرد این کشور قصد دارد در یکی از ماموریت‌های آرتمیس یک ماهنورد رباتیک را برای نخستین بار به ماه ارسال کند. احتمالاً این ماموریت در سال ۲۰۲۶ انجام خواهد شد.

آژانس فضایی استرالیا در بیانیه خود اعلام کرد:استرالیا اکنون تخصص پیشرو در عملیات‌های از راه دور داشته و قصد دارد در ماموریت جدید خود خاک ماه را جمع آوری کند. پس از آن با تلاش ناسا قصد داریم تا از این خاک اکسیژن استخراج کنیم. این آزمایش و ماموریت می‌تواند گامی رو به جلو در حضور پایدار انسان در ماه محسوب شود. برنامه آرتمیس ناسا تلاش این آژانس فضایی برای حضور دائمی و پایدار انسان در ماه است.

به گفته مهندسان ناسا کلیه آزمایش‌ها و تجربیات‌ آموخته شده در این زمان می‌تواند یک گام مهم بشر برای ماموریت سرنشین‌دار بعدی به مریخ باشد. این آژانس فضایی تاکنون تنها ماموریت آرتمیس ۱ را پرتاب کرده است. در این ماموریت یک فضاپیمای بدون سرنشین به نام اوریون به مدار ماه ارسال و سپس دوباره به زمین بازگشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال