تصاویر جدید گوشی اندروید بلک‌بری Priv پردازنده 64 بیتی و فیلم‌برداری 4K آن را تایید می‌کند

اگرچه بلک‌بری وجود گوشی مبتنی بر اندروید Priv را تایید کرده (و حتی چند تصویر رسمی از آن منتشر نموده) اما این شرکت هنوز تمام جزئیاتی که می‌خواهیم در مورد این دستگاه بدانیم را فاش نکرده است. خوشبختانه به لطف تصاویر جدیدی که امروز توسط N4BB منتشر شده می‌توان فهمید که گوشی جدید بلک‌بری مجهز […]

اگرچه بلک‌بری وجود گوشی مبتنی بر اندروید Priv را تایید کرده (و حتی چند تصویر رسمی از آن منتشر نموده) اما این شرکت هنوز تمام جزئیاتی که می‌خواهیم در مورد این دستگاه بدانیم را فاش نکرده است. خوشبختانه به لطف تصاویر جدیدی که امروز توسط N4BB منتشر شده می‌توان فهمید که گوشی جدید بلک‌بری مجهز به یک پردازنده 64 بیتی که احتمالاً چیپست 6 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 808 باشد بهره خواهد برد. هرچند در حال حاضر نمی‌توان در این مورد با اطمینان کامل سخن گفت.

BlackBerry-Priv---leaked-hands-on-photos-plus-official-images (1)

یکی از تصاویر ارسال شده توسط N4BB از این مسئله حکایت دارد که گوشی اندرویدی Priv دارای دوربین پشتی 18 مگاپیکسلی بوده و از قابلیت فیلم‌برداری 4k نیز پشتیبانی خواهد کرد. گذشته از این ویژگی‌ها، آنچه در خصوص گوشی جدید بلک‌بری می‌دانیم این است که همانند پرچمدار سامسونگ از یک نمایشگر 5.5 اینچی با دو لبه خمیده و همچنین یک صفحه‌کلید کشویی حساس به لمس  بهره می‌برد. شرکت بلک‌بری چنین ادعا کرده است که گوشی Priv یکی از امن‌ترین گوشی‌های هوشمند تولید شده تا کنون خواهد بود.

BlackBerry-Priv---leaked-hands-on-photos-plus-official-images

گوشی هوشمند جدید Priv بایستی تا پیش از پایان سال جاری میلادی عرضه شده که احتمالاً عرضه آن ابتدا از ایالات متحده و کانادا آغاز خواهد شد. گفتنی است هنوز هیچ‌گونه خبری در خصوص قیمت این گوشی هوشمند منتشر نشده و چنین به نظر می‌رسد که برای فهمیدن سایر مشخصات این گوشی تنها باید منتظر ماند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال