کمپانی Dell لپتاپ ارزان‌قیمت Chromebook 13 به صورت رسمی را معرفی نمود

بسیاری از افراد به دنبال خرید لپتاپ‌های ارزان‌قیمت و البته مقرون به صرفه هستند و همواره بابت پولی که برای خرید محصولی پرداخت می‌کنند، نگران هستند. اما حالا شرکت دِل، لپتاپی جدید را با نام Chromebook 13 را معرفی نموده که در عین قیمت بسیار پایینی که دارد، محصولی بسیار خوش‌ساخت و با کیفیت به حساب […]

بسیاری از افراد به دنبال خرید لپتاپ‌های ارزان‌قیمت و البته مقرون به صرفه هستند و همواره بابت پولی که برای خرید محصولی پرداخت می‌کنند، نگران هستند. اما حالا شرکت دِل، لپتاپی جدید را با نام Chromebook 13 را معرفی نموده که در عین قیمت بسیار پایینی که دارد، محصولی بسیار خوش‌ساخت و با کیفیت به حساب می‌آید.

شاید با خود بگویید که این لپتاپ چهره‌ی آشنایی برای شما دارد. در این مورد کاملا حق دارید چرا که سال گذشته این سری از لپتاپ‌ها با نام “Pixel” معرفی شده بودند و حالا وقت عرضه‌ی نسل جدید آن رسیده است. این لپتاپ جدید به سیستم‌عامل کروم شرکت گوگل (الفابت؟) مجهز شده و هر دو فاکتور ارزش و کیفیت را در خود دارد. البته موضوع ارزش، این نیست که شما بابت پول کمی که پرداخت می‌کنید، محصولی ضعیف پیش روی شما قرار می‌گیرد. نه اینگونه نیست و Dell Chromebook 13، علاوه بر داشتن قیمت متقاعدکننده، قدرت بسیار بالایی نیز دارد و با اندازه‌ی کوچک خود، می‌تواند انتخاب بسیاری از افراد در زمینه‌ی بیزنس و تجارت باشد.

New Dell Chromebook 13 a gorgeous laptop that won’t cost a fortune 3 New Dell Chromebook 13 a gorgeous laptop that won’t cost a fortune 2

کروم‌بوک جدید شرکت دِل، به صفحه‌نمایشی 13.3-اینچی و لمسی با دقت 1080×1920 پیکسل با پنل IPS مجهز شده که کیفیت بسیار بالایی برای تصاویر را به ارمغان می‌آورد. در مورد قدرت و مشخصات سخت‌افزاری نیز سازندگان از پردازنده‌های نسل پنجم شرکت اینتل (سری Broadwell)، دو گیگابایت حافظه‌ی رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده کرده‌اند تا مشکلی در این مورد قدرت پردازشی وجود نداشته باشد. مهندسین دِل به کاربردی بودن لپتاپ نیز توجه ویژه‌ای داشته‌اند و تاچ‌پد (لوح لمسی) این لپتاپ، جنسی از نوع شیشه داشته و حرکت انگشتان بر روی آن بسیار آسان می‌باشد. همچنین بدنه‌ی این لپتاپ نیز از ترکیب منیزیم و فیبر کربن ساخته شده تا در عین مقاومت بالا، وزن آن نیز تا حد ممکن پایین باشد.

اما موضوعی که می‌تواند توجه بسیاری از خریداران کروم‌بوک را برای خرید این لپتاپ به خود جلب کند، باتری بسیار قدرتمند آن است که طبق ادعای Dell، می‌تواند در کار مداوم، تا 12 ساعت دوام بیاورد که برای یک لپتاپ میزان بسیار مناسبی می‌باشد. هر چند باید منتظر انتشار تست‌های مختلف در این زمینه باشیم تا با عملکرد بهتر و کامل این لپتاپ آشنا شویم.

پیشتر کمپانی گوگل اعلام کرده که احتمال دارد سیستم‌عامل کروم (Chrome OS) در نسخه‌های مختلف “حرفه‌ای” و “آموزشی” در اختیار کاربران قرار بگیرد. و از آنجایی که این لپتاپ‌ها با سرویس ابری گوگل کار می‌کنند، مدیریت سیستم‌عامل آنها و نصب و راه‌اندازی آن، بسیار آسان بوده و سبب شده تا در عین سرعت بالای این لپتاپ، امنیت آن نیز تا حد ممکن بالا برود.

New Dell Chromebook 13 a gorgeous laptop that won’t cost a fortune 4 New Dell Chromebook 13 a gorgeous laptop that won’t cost a fortune 5

بدون شک، این لپتاپ می‌توانند پس از لپتاپ‌های سری Pixel که سال گذشته‌ی شمسی معرفی شدند، بهترین کروم‌بوک‌های بازار باشند چرا که قرار است با قیمتی معقولانه عرضه شوند. لپتاپ Dell Chromebook 13 قرار است از هفدهم سپتامبر و با قیمت 399 دلار عرضه گردد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال