تصویر جدید هوآوی هانر 7 بدنه‌ای یک پارچه‌ی فلزی آن را نشان می‌دهد

هفته‌ی گذشته تصاویری از گوشی جدید هوآوی منتشر شد که وجود حسگر اثر انگشت را بر روی این گوشی تایید می‌کرد. حال تصویری جدید از این گوشی به بیرون درز شده که بدن یک پارچه‌ی فلزی گوشی را به شما نشان می‌دهد. این تصویر لو رفته، شباهت بسیاری با تصاویر منتشر شده در هفته‌ی گذشته […]

هفته‌ی گذشته تصاویری از گوشی جدید هوآوی منتشر شد که وجود حسگر اثر انگشت را بر روی این گوشی تایید می‌کرد. حال تصویری جدید از این گوشی به بیرون درز شده که بدن یک پارچه‌ی فلزی گوشی را به شما نشان می‌دهد. این تصویر لو رفته، شباهت بسیاری با تصاویر منتشر شده در هفته‌ی گذشته دارد که باز هم می‌توان به وجود حسگر اثر انگشت بر روی این گوشی اشاره داشت.

همانطور که مشاهده می‌کنید، عکس جدید از گوشی هوآوی هانر 7، بدنه‌ی یک پارچه‌ی فلزی، دوربین گوشی به همراه فلش و حسگر اثر انگشت را به ما نشان می‌دهد. این گوشی 5 اینچی که دارای رزولوشن 1080p نیز می‌باشد با غلظت 441 پیسکل در اینچ روانه بازار خواهد شد.

چیپست اختصاصی هوآوی Kirin 935 برای این گوشی تعبیه شده و 4 گیگابایت رم به قدرت این گوشی می‌افزاید. حافظه‌ی داخلی گوشی 64 گیگابایت بوده که به نظر نمی‌رسد هوآوی قصد قرار دادن درگاه میکرو اس دی را برای آن داشته باشد. گفته می‌شود نسخه‌ی دیگر این گوشی با رم 3 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی به بازار می‌آید.

در هر صورت هوآوی برای هر دو نسخه باتری 3280 میلی آمپری را در نظر گرفته که به همراه جدیدترین تکنولوژی‌های ارتباطی یک گوشی نسبتا کامل را به شما تحویل می‌دهد. هنوز خیلی زود است که بخواهیم در مورد قیمت و مکان عرضه‌ی گوشی صحبت کنیم اگرچه با وجود منتشر شدن چنین تصاویری باید هر چه سریع‌تر منتظر رونمایی هوآوی از این گوشی میان رده باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال