تصویر جدید منتشر شده پرچمداران سامسونگ را درکنار هم نشان می‌دهد

تصویر جدیدی به بیرون درز شده است که دو پرچم‎دار جدید سامسونگ یعنی گوشی‎های Galaxy S8 و Galaxy S8+ را در کنار هم نشان می‎دهد. شما می‎توانید در این تصویر (در بالا) تفاوت در اندازه و رنگ را مشاهده کنید. حاشیه‎ی بالای هر دو گوشی بسیار باریک و شلوغ بوده، کافی است نگاهی به آن‎همه […]

تصویر جدیدی به بیرون درز شده است که دو پرچم‎دار جدید سامسونگ یعنی گوشی‎های Galaxy S8 و Galaxy S8+ را در کنار هم نشان می‎دهد. شما می‎توانید در این تصویر (در بالا) تفاوت در اندازه و رنگ را مشاهده کنید.

حاشیه‎ی بالای هر دو گوشی بسیار باریک و شلوغ بوده، کافی است نگاهی به آن‎همه سنسور داشته باشید. قسمتی از این شلوغ بودن به دلیل استفاده از سخت‎افزار شناخت چجهره است که در کنار دوربین همیشگی سلفی، بلندگوی مکالماتی و سنسورهای نور محیطی و مجاورتی قرار دارد. در مقابل، حاشیه‎ی پایینی به طور کامل خلوت است و دکمه‎های سنتی سخت‎افزاری با دکمه‎های مجازی جایگزین شده‎اند.

دکمه‎های مجازی روی نمایشگر طراحی غیرمعمولی داشته و گفته می‎شود کاربر می‎تواند آن‎ها را شخصی‎سازی کند. حسگر اثرانگشت نیز به منزل جدید خود یعنی به پشت گوشی نقل مکان کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال