LG Class؛ گزارشات جدید شایعات گذشته در مورد این گوشی را نقض می​​​​‌کنند

اگر شما خبر​های گذشته ال‌جی را دنبال کرده باشید باید اخبار مربوط به گوشی  LG Class به گوشتان خورده باشد. ویدئوی تبلیغاتی که ال‌جی از در مورد این گوشی جدید خود منتشر کرد، این تفکر را برای کاربران تداعی کرد  که  LG Class فبلتی میان رده با بدنه​​​​​​​​​ فلز‌ی خواهد بود. ظاهرا تمامی این مشخصات توسط بنچمارک‌های فاش […]

اگر شما خبر​های گذشته ال‌جی را دنبال کرده باشید باید اخبار مربوط به گوشی  LG Class به گوشتان خورده باشد. ویدئوی تبلیغاتی که ال‌جی از در مورد این گوشی جدید خود منتشر کرد، این تفکر را برای کاربران تداعی کرد  که  LG Class فبلتی میان رده با بدنه​​​​​​​​​ فلز‌ی خواهد بود. ظاهرا تمامی این مشخصات توسط بنچمارک‌های فاش شده نیز تایید شده اند.

اما به نظر می‌رسد که اخبار جدید منتشر شده از  LG Class، تمامی شایعات گذشته این گوشی را تکذیب کرده و داستانی متفاوت را روایت می‌کند. اگرچه تنها چند ساعت تا رونمایی رسمی از این گوشی بیشتر باقی نمانده، تصویر لو رفته جدید، مشخصات کامل گوشی را فاش کرده است. منبع این تصویر آن‌چنان معتبر نیست ولی با توجه به این که زمان اندکی تا رونمایی رسمی این گوشی بیشتر باقی نمانده می‌توان تا حدودی به آن استناد کرد.

اطلاعات جدید منتشر شدن از LG Class شایعات گذشته در مورد این گوشی را نقض می​​​​‌کنند

همان‌طور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، ال‌جی برای این گوشی نمایشگری 5 اینجی با رزولوشن 720 پیکسل در نظر گرفته است. از دیگر مشخصات LG Class می‌توان به برخورداری از چیپست اسنپدراگون 410 به همراه 2 گیگابایت رم، حافظه ی داخلی 16 گیگابایتی و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی نیزاشاره کرد. همچنین سنسور تعبیه شده در دوربین اصلی گوشی 13 مگاپیکسل بوده و سنسور دوربین جلو هم 8 مگاپیکسل خواهد بود.

مشخصات فاش شده در حالی به ما یک گوشی پایین رده را نشان می‌دهد که شایعات گذشته از وجود نمایشگری 5.7 اینچی با رزولوشن فول اچ دی و چیپست اسنپدراگون 610 خبر می‌دادند.

اطلاعات جدید منتشر شدن از LG Class شایعات گذشته در مورد این گوشی را نقض می​​​​‌کنند

حال با توجه به این که تمامی شایعات گذشته رد شده‌اند، سخت است که باور کنیم که LG Class دارای بدنه‌ای فلزی خواهد بود هر چند نمی‌توان از روی تصاویر نیز استنباط خاصی کرد. به هر حال تیزر تبلیغاتی ال‌جی نشان از “ویژگی جدیدی” در این گوشی می‌داد که باید دید منظور ال‌جی از استفاده از این کلمه چه بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال