اخبار جدید در مورد نسل آینده هدفون‌های بی‌سیم AirPods Pro 3 و AirPods 4 اپل

اخیراً شایعاتی مبنی بر معرفی قریب‌الوقوع نسل سوم هدفون‌های بی‌سیم AirPods Pro توسط شرکت اپل منتشر شده است. کاربر Kosutami در شبکه اجتماعی X، اولین کسی بود که به این موضوع اشاره کرد. پیش از این، مارک گورمن از بلومبرگ، زمان عرضه این محصول را سال ۲۰۲۵ پیش‌بینی کرده بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری […]

اخیراً شایعاتی مبنی بر معرفی قریب‌الوقوع نسل سوم هدفون‌های بی‌سیم AirPods Pro توسط شرکت اپل منتشر شده است. کاربر Kosutami در شبکه اجتماعی X، اولین کسی بود که به این موضوع اشاره کرد. پیش از این، مارک گورمن از بلومبرگ، زمان عرضه این محصول را سال ۲۰۲۵ پیش‌بینی کرده بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، یکی از ویژگی‌های برجسته‌ای که برای AirPods Pro 3 انتظار می‌رود، بهبود چشمگیر قابلیت حذف نویز فعال (ANC) است. گرچه جزئیات دقیقی در این مورد منتشر نشده، اما با توجه به ادعای اپل مبنی بر دو برابر شدن قدرت حذف نویز در نسل دوم نسبت به نسل اول، می‌توان انتظار داشت که نسل سوم نیز پیشرفت قابل توجهی در این زمینه داشته باشد.

علاوه بر بهبود عملکرد حذف نویز، احتمال اضافه شدن ویژگی‌های جدید برای پایش سلامت نیز در نسل سوم AirPods Pro وجود دارد. در مورد AirPods 4 نیز شایعاتی مبنی بر اضافه شدن قابلیت حذف نویز به این محصول وجود دارد. انتظار می‌رود که این محصول در اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه شود. با این حال، برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که ممکن است AirPods 4 زودتر، یعنی در ماه سپتامبر امسال و همزمان با سری آیفون ۱۶ رونمایی شود.

شایعات حاکی از آن است که AirPods 4 در دو مدل مختلف عرضه خواهد شد. هر دو مدل دارای طراحی جدیدی خواهند بود که منجر به بهبود کیفیت صدا و راحتی استفاده می‌شود. همچنین انتظار می‌رود که جعبه شارژ این محصولات به پورت USB-C مجهز شود. یکی از مدل‌های AirPods 4 نیز به یک بلندگوی داخلی در جعبه شارژ مجهز خواهد شد که برای پیدا کردن هدفون گم شده بسیار مفید خواهد بود.

از نظر سخت‌افزاری، انتظار می‌رود AirPods 4 به تراشه H2 اپل مجهز شود. این تراشه که به طور اختصاصی توسط اپل طراحی شده است، قدرت پردازشی بالاتری نسبت به نسل قبلی خود دارد و می‌تواند عملکرد بهتری در زمینه حذف نویز و بهبود کیفیت صدا ارائه دهد.

برای مشاهده دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی رسانه تکنا مراجعه کنید.