گزارش: آیفون‌های اپل در سال 2017 به نمایشگرهای OLED مجهز خواهند شد

بر اساس گزارش جدید رسیده از سازمان چینی‌تبار Nikki، شرکت بزرگ و محبوب اپل که در زمره برترین شرکت‌های صنعت گوشی‌های هوشمند بشمار می‌رود، مذاکراتی را در دسامبر سال گذشته میلادی با دو شرکت بزرگ سامسونگ و ال‌جی در زمینه تولید نمایشگرهای OLED برای گوشی‌های آیفون انجام داده تا بتواند بر این اساس در سال […]

بر اساس گزارش جدید رسیده از سازمان چینی‌تبار Nikki، شرکت بزرگ و محبوب اپل که در زمره برترین شرکت‌های صنعت گوشی‌های هوشمند بشمار می‌رود، مذاکراتی را در دسامبر سال گذشته میلادی با دو شرکت بزرگ سامسونگ و ال‌جی در زمینه تولید نمایشگرهای OLED برای گوشی‌های آیفون انجام داده تا بتواند بر این اساس در سال 2017 آیفون‌هایی با این نوع نمایشگرها به بازار عرضه کند. در این گزارش آمده که قرارداد اپل با این دو شرکت می‌تواند تا 12 میلیارد دلار هزینه داشته باشد.

این هدف اپل در سال 2017 به نظر واقعی و ممکن می‌رسد؛ چراکه این شرکت همه ساله در آیفون‌های خود تغییرات مثبتی صورت می‌دهد و مدل‌های این گوشی محبوب را بهبود می‌بخشد. البته ابعاد فیزیکی آیفون‌ها اکثرا مشابه پیشینیان خود بوده اما سنسورها، اجزا و ویژگی‌های سخت‌افزاری غالبا با آمدن مدل‌های جدید تغییر می‌کنند.

انتظار می‌رود بر اساس آنچه که در این سال‌ها پیوسته از سوی اپل شاهد آن بوده‌ایم، آیفون 7 در سال جاری میلادی رونمایی گردد و سپس بعد از آن در سال آینده آیفون 7 اس به بازار قدم بگذارد که نمایشگر OLED می‌تواند جزء ویژگی‌های سخت‌افزاری جدید برای این گوشی باشد.

گفتنی است نمایشگرهای OLED  رنگ‌های زنده‌تری را ارائه داده، مشکی تیره‌تری را نمایش می‌دهد و انرژی دستگاه را نسبت به صفحه‌نمایش‌های LCD بهینه‌تر و کمتر مصرف می‌کند. سامسونگ از صفحه‌نمایش‌های اختصاصی AMOLED خود بهره می‌برد که در چند سال اخیر شاهد بکارگیری این نوع نمایشگرها در برخی گوشی‌های گلکسی این شرکت بوده‌ایم.

وقت آن رسیده است که اپل رویه خود را کمی تغییر داده و ریسک‌های بیشتری را در ویژگی‌های آیفون خود انجام دهد. گزارشات مالی سال گذشته اپل نشان می‌دهند که این شرکت در میزان فروش آیفون‌های خود رشد اندکی را تجربه کرده است و بر همین اساس هم انتظار می‌رود تا اقدامی در این رابطه انجام دهد. بی‌صبرانه منتظر حرکت بعدی اهالی کوپرتینو هستیم.یم، آیفون

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال