شایعه: گوشی Oppo Find 9 مجهز به دوبین 16/21 مگاپیکسلی و باتری 4100 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود

شایعات پیشین حاکی از طراحی بدون حاشیه‌ی گوشی Oppo Find 9 داشتند و حالا شایعه‌ی جدیدی در مورد مشخصه‌های فنی این گوشی مورد انتظار منتشر شده است. انتظار می‌رود گوشی هوشمند Oppo Find 9 در دو نسخه‌ی متفاوت عرضه شود. نسخه‌ی اول که از قدرت بیشتری برخوردار خواهد بود توسط چیپست اسنپ‌دراگون 835، 6 گیگابایت رم و […]

شایعات پیشین حاکی از طراحی بدون حاشیه‌ی گوشی Oppo Find 9 داشتند و حالا شایعه‌ی جدیدی در مورد مشخصه‌های فنی این گوشی مورد انتظار منتشر شده است. انتظار می‌رود گوشی هوشمند Oppo Find 9 در دو نسخه‌ی متفاوت عرضه شود. نسخه‌ی اول که از قدرت بیشتری برخوردار خواهد بود توسط چیپست اسنپ‌دراگون 835، 6 گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی 128 گیگابایتی پشتیبانی خواهد شد. نسخه‌ی دوم یا همان نسخه‌ی ضعیف‌تر این گوشی از چیپست اسنپ‌دراگون 653 و 4 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت فضای داخلی بهره خواهد برد.

البته فاش شدن مشخصات چیپست این گوشی تنها اطلاعات درج شده در شایعه‌ی جدید نیستند. برهمین اساس، شایعه‌ی جدیدی که منتشر شده حکایت از این موضوع دارد که گوشی Oppo Find 9 نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن QHD را به کاربر تحویل خواهد داد. دوربین اصلی این گوشی به سنسور 21 و دوربین جلوی آن به سنسور 16 مگاپیکسلی مجهز می‌گردند و احتمالا شاهد باتری با ظرفیت  4,100 میلی‌آمپر ساعتی نیز خواهیم بود. گفته می‌شود باتری این گوشی از تکنولوژی شارژ سریع VOOC پشتیبانی خواهد کرد. در نهایت قیمت تخمین زده شده برای محصول جدید شرکت Oppo، حدودا 580 دلار بوده است.

براساس شایعات، گوشی مورد اشاره در نیمه‌ی اول سال جاری میلادی به صورت رسمی معرفی خواهد شد و در همین بازه‌ی زمانی نیز روانه بازار خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال