تصاویر رندر منتسب به گوشی اکسپریا C6 سونی به بیرون درز کرد

در اوایل اسفندماه باید منتظر حضور غول‌های سازنده‌ی گوشی‌های‌هوشمند در رویداد MWC در شهر بارسلونای اسپانیا باشیم. سونی نیز یکی از این شرکت‌ها خواهد بود که در این رویداد به معرفی جدیدترین محصولات خود خواهد پرداخت و یکی از این محصولات ممکن است گوشی جدید اکسپریا C6 باشد که تصاویر رندر شده‌ی آن توسط فاش […]

در اوایل اسفندماه باید منتظر حضور غول‌های سازنده‌ی گوشی‌های‌هوشمند در رویداد MWC در شهر بارسلونای اسپانیا باشیم. سونی نیز یکی از این شرکت‌ها خواهد بود که در این رویداد به معرفی جدیدترین محصولات خود خواهد پرداخت و یکی از این محصولات ممکن است گوشی جدید اکسپریا C6 باشد که تصاویر رندر شده‌ی آن توسط فاش کننده‌ی نه‌چندان مطرح OnLeaksمنتشر شده است. این تصاویر در حالی منتشر شده‌اند که سونی تاکنون هیچ‌گونه اطلاعاتی را مبنی بر وجود یا عدم وجود این گوشی منتشر نکرده است.

تصاویر رندر منتسب به گوشی اکسپریا C6 سونی به بیرون درز کرد

براساس تصاویر درز شده به نظر میرسد که اکسپریا C6 سونی شباهت بسیاری به گوشی سال گذشته‌ی سونی اکسپریا C5 آلترا خواهد داشت. این گوشی دارای نمایشگری 6 اینچی با حاشیه‌های بسیار کم بود که از رزولوشن فول‌اچ‌دی پشتیبانی می‌کرد؛ به‌هر‌حال باتوجه به تصاویر منتشر شده نمی‌توان از اندازه‌ی نمایشگر C6 مطمئن شد اما می‌توان گفت که این گوشی همانند دیگر گوشی‌های عرضه‌ شده در ماه‌های گذشته نباید دارای نمایشگری کمتر از 5 اینچ باشد. از دیگر شایعات منتشر شده مربوط به این گوشی می‌توان به رزولوشن فول‌اچ‌دی و چیپست شرکت مدیاتک موسوم به P10 اشاره کرد. این چیپست دارای پردازنده‌ای هشت هسته‌ای خواهد بود.

تصاویر رندر منتسب به گوشی اکسپریا C6 سونی به بیرون درز کرد

همان‌طور که از تصاویر منتشر شده نیز مشخص است اکسپریا C6 سونی در سه رنگ متفاوت وارد بازار خواهد شد. بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر تا رویداد جهانی بارسلون منتظر بمانیم و ببینیم آیا میان‌رده‌ی جدید سونی شایعات بالا را تایید خواهد کرد یا خیر؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال