فهرست گوشی‌های سری اکسپریای سونی که اندروید نوقا را دریافت خواهند کرد

اگر جزء افراد دارای گجت‎های سونی با این فکر هستید که چه زمان گوشی‎هوشمند یا تبلت شما شاهد دریافت آپدیت اندروید 7.0 نوقا خواهد بود، برنامه‎ی این شرکت در جواب به سوال شما منتشر شده است. این شرکت تایید کرده که چه دستگاه‎هایی از این شرکت طعم نسخه‎ی جدید اندروید را خواهند چشید، ولی نگفته […]

اگر جزء افراد دارای گجت‎های سونی با این فکر هستید که چه زمان گوشی‎هوشمند یا تبلت شما شاهد دریافت آپدیت اندروید 7.0 نوقا خواهد بود، برنامه‎ی این شرکت در جواب به سوال شما منتشر شده است. این شرکت تایید کرده که چه دستگاه‎هایی از این شرکت طعم نسخه‎ی جدید اندروید را خواهند چشید، ولی نگفته است که چه زمانی آپدیت‎های مذکور ارائه می‎شوند. ولی تصویری در اینترنت منتشر شده است که از یک اسلاید گرفته شده و بازه‎ زمانی که سونی برای این کار در نظر دارد را نشان می‎دهد.

این اسلاید (که در بالا مشاهده می‎کنید) جزو مواردی بوده است که در رویداد رسانه‎ای شعبه‎ی سونی در اسلواکی (Sony Slovakia) ارائه شده است و نشان می‎دهد که دو گوشی اکسپریا ایکس پرفورمنس و اکسپریا XZ سونی از ماه بعد در بین اولین گوشی‎های دریافت کننده‎ی آپدیت نوقا قرار می‎گیرند. گوشی اکسپریا ایکس و برادر کوچکتر او یعنی Xperia X Compact ظاهرا آبان‎ماه طعم نوقا را خواهند چشید، در همین حین سونی قصد دارد که تبلت Z3+, Z4 اکسپریا و گوشی‎های سری Z5 قبل از انتهای سال 2016 به این جمع بپیوندند. گوشی‎های اکسپریا XA و اکسپریا XA اولترا، سال بعد پیروی این مسیر خواهند بود.

البته، باید به این اطلاعات در حال حاضر با دید قطعی نگاه نکرد. حتی با آن‎که این تصویر به نظر می‎رسد منبع معتبری داشته باشد، ولی همه می‎دانیم که به‎روزرسانی‎های اندروید به ندرت زمان‎بندی دقیق و سر راستی دارند. اغلب اوقات دیده می‎شود که تاریخ در نظر گرفته شده برای ارائه‎ی آپدیت و اعلانی که کاربر نهایی برای آپدیت OTA دریافت می‎کنند چند ماهی با هم فاصله دارد، بنابراین نمی‎توان نسبت به این خبر زیاد هیجان زده بود.

با این‎حال، اگر سونی بتواند قبل از پایان امسال برای تمامی دستگاه‎های خود به جز سری XA آپدیت نوقا را ارائه دهد، واقعا عملکردی عالی داشته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال