معرفی رسمی سوپراسپرت جدید شورلت با نام Camaro ZL1 Convertible در نمایشگاه خودرو نیویورک

شرکت شورلت نیز یکی از غایبین نمایشگاه خودرو نیویورک بود که با معرفی خودروی سوپراسپرت Camaro ZL1 Convertible، از خجالت طرفداران درآمد. همانطور که مشاهده می‌کنید، محصول جدیدی که این شرکت آن را معرفی نموده، نسخه‌ی کروکی از یا کانورتیبل از خودروی Camaro ZL1 می‌باشد که به موتور قدرتمند 6.2 لیتری V8 شورلت مجهز شده و می‌تواند […]

شرکت شورلت نیز یکی از غایبین نمایشگاه خودرو نیویورک بود که با معرفی خودروی سوپراسپرت Camaro ZL1 Convertible، از خجالت طرفداران درآمد.

همانطور که مشاهده می‌کنید، محصول جدیدی که این شرکت آن را معرفی نموده، نسخه‌ی کروکی از یا کانورتیبل از خودروی Camaro ZL1 می‌باشد که به موتور قدرتمند 6.2 لیتری V8 شورلت مجهز شده و می‌تواند 650 اسب بخار نیرو 650 نیوتون بر متر گشتاور را از طریق سیستم تعلیق پیشرفته و جعبه‌دنده 6 تایی دستی و یا 10 تایی خودکار، به چرخ‌های عقبی خودرو انتقال دهد.

Chevrolet-Camaro-ZL1-Convertible-3-696x463

متاسفانه شورلت اطلاعات زیادی در مورد مشخصات فنی خودروی قدرتمند Camaro ZL1 Convertible در اختیارمان قرار نداده و تنها در مورد عملکرد بسیار خوب و قابل مقایسه این خودرو با بهترین محصولات سری ZL1 اشاره داشته‌اند.

تفاوت چندان زیادی میان Camaro ZL1 Convertible و نسخه‌ی معمولی از این خودرو وجود ندارد و بیشتر تفاوت‌ها در بخش داخلی دیده می‌شود. سازندگان اعلام کرده‌اند که برای محصول جدید خود از یک فرمان تخت و صندلی‌های Recaro با دوخت قرمز استفاده کرده‌اند. همینطور در بخش داخلی شاهد به کارگیری یک نمایشگر لمسی جدید هستیم که می‌تواند بسیاری از اطلاعات خودرو را از این طریق، در اختیار کاربران قرار دهد.

Camaro ZL1 Convertible 2017 قرار است اوایل سال آینده وارد بازار شود و قیمت نهایی این خودرو نیز همزمان با عرضه‌ی آن، اعلام خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصاویر رسمی بیشتری که از این خودرو منتشر شده است را مشاهده نمایید:

 Chevrolet-Camaro-ZL1-Convertible-2 Chevrolet-Camaro-ZL1-Convertible-4

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال