رونمایی مرسدس‌بنز از خودروی جدید Mercedes-AMG E 43 در نمایشگاه خودرو نیویورک

پس از معرفی Mercedes-AMG C 43 Cabriolet در نمایشگاه خودرو ژنو و Mercedes-AMG C 46 Cabriolet در نمایشگاه خودرو نیویورک، مرسدس‌بنز از خودروی جدید Mercedes-AMG E 43 نیز رونمایی کرد تا محصولات خانواده‌ی Mercedes-AMG را کامل‌تر از همیشه نماید. البته باید اشاره داشته باشیم که مرسدس‌بنز برای اولین بار نسخه‌ی AMG از محصولات کلاس E خود را تولید و […]

پس از معرفی Mercedes-AMG C 43 Cabriolet در نمایشگاه خودرو ژنو و Mercedes-AMG C 46 Cabriolet در نمایشگاه خودرو نیویورک، مرسدس‌بنز از خودروی جدید Mercedes-AMG E 43 نیز رونمایی کرد تا محصولات خانواده‌ی Mercedes-AMG را کامل‌تر از همیشه نماید. البته باید اشاره داشته باشیم که مرسدس‌بنز برای اولین بار نسخه‌ی AMG از محصولات کلاس E خود را تولید و معرفی نموده و به همین جهت هم یکی از فعال‌ترین خودروسازان در این نمایشگاه خودرو بود.

همانند دیگر محصولاتی که این غول آلمانی معرفی نموده، خودروی جدید Mercedes-AMG E 43 نیز به موتور قدرتمند 3 لیتری V6 Biturbo مجهز شده و 401 اسب بخار قدرت دارد. همچنین میزان گشتاور این اتومبیل 520 نیوتون بر متر اعلام شده که با مجهز شدن این خودرو به سیستم اختصاصی چهار چرخ خودکار محصولات Mercedes-AMG، یعنی 4MATIC AWD، توان این خودرو تا حد قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. سازندگان سعی کرده‌اند با به کارگیری سیستم تعلیق 9G-TRONIC، تنها در عرض 4.6 ثانیه بتوانند این خودرو را از حالت ایستاده به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت رسانده و حداکثر سرعت این خودرو را نیز بر روی 250 کیلومتر بر ساعت تنظیم نمایند.

همینطور باید اشاره داشته باشیم که خودروی جدید E 43 4MATIC به سیستم تعلیق بادی AIR BODY CONTROL مجهز شده که به عنوان یک استاندارد در خودروهای 2017 از کلاس E شرکت مرسدس‌بنز مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین امکان تنظیم کردن حالت حرکت خودرو همچون Sport ،Eco و … نیز برای این خودرو وجود دارد که کاربران می‌توانند در جاده‌ها و مواقع مختلف از آنها استفاده نمایند.

Mercedes-AMG-43-16

در مورد طراحی خودرو، مهندسین سعی داشته‌اند با طراحی الماسی‌شکل توری جلویی خودرو، شکل ویژه‌ای به محصول جدید مرسدس‌بنز بخشیده و در بخش داخلی نیز با به کارگیری شیشه در کنسول خودرو، سالنی فوق‌العاده لوکس را پدید آورده‌اند. رینگ‌های پنج پَره، 19 اینچی و آلومینیومی Mercedes-AMG E 43 نیز یکی دیگر از مواردی هستند که شکل ظاهری خودرو را به شکل قابل توجهی زیبا کرده‌اند.

این تمام موضوع نیست و مهندسین مرسدس‌بنز از چرم دست‌ساز ARTICO که پیشتر شاهد به کارگیری آن در خودروی Mercedes-AMG C 63 Cabriolet نیز بودیم، بهره برده‌اند تا لوکس بودن محصولات سری Mercedes-AMG و کمربندهای قرمز رنگ این دسته از خودروها، بتواند همانند گذشته وجود داشته باشد. در واقع سازندگان در هیچ قسمتی از طراحی این خودرو کوتاهی نداشته‌اند و خودرویی کاملا لوکس را تولید کرده‌اند که هیچ ایرادی را چه از لحاظ فنی و مهندسی و چه از لحاظ طراحی، نمی‌توان بر آن گرفت.

انتظار می‌رود سازندگان فروش Mercedes-AMG E 43 را از چند ماه دیگر آغاز نمایند. البته هنوز قیمت نهایی این محصول مشخص نشده، اما بدون شکل قیمت مناسب این خودرو می‌تواند یکی از دلایل اصلی خریدارانی باشد که از همین حالا به این اتومبیل فکر می‌کنند.

Mercedes-AMG-43-13-696x465 Mercedes-AMG-43-5 Mercedes-AMG-43-15  Mercedes-AMG-43-6

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال