خودروی قدرتمند و لوکس Porsche 718 Boxter نیز در نمایشگاه خودرو نیویورک حضور پیدا کرد

پس از اینکه شاهد رونمایی پورشه از خودروی قدرتمند و زیبای Porsche 718 Boxter در نمایشگاه خودرو ژنو بودیم، حالا مدیران این شرکت، اتومبیل قدرتمند خود را این‌بار در نمایشگاه خودرو نیویورک نیز به نمایش گذاشته‌اند تا علاقه‌مندان به محصولات پورشه، تنها شاهد رونمایی Prosche 911 R نباشند. محصول جدید پورشه از خانواده‌ی خودروهای باکستر حالا […]

پس از اینکه شاهد رونمایی پورشه از خودروی قدرتمند و زیبای Porsche 718 Boxter در نمایشگاه خودرو ژنو بودیم، حالا مدیران این شرکت، اتومبیل قدرتمند خود را این‌بار در نمایشگاه خودرو نیویورک نیز به نمایش گذاشته‌اند تا علاقه‌مندان به محصولات پورشه، تنها شاهد رونمایی Prosche 911 R نباشند.

محصول جدید پورشه از خانواده‌ی خودروهای باکستر حالا قدرتی بیشتر از قبل پیدا کرده و به موتوری 2 لیتری و تخت با قدرت 300 اسب بخار و گشتاور 380 نیوتون بر متر مجهز شده که می‌تواند عملکرد بسیار خوب این خودرو را تضمین نماید. همچنین نسخه‌ی جدید این خودرو نسبت به برادر کوچک‌تر خود که سال گذشته معرفی شده بود، 35 اسب بخار بیشتر قدرت داشته و 13 درصد نیز در مصرف سوخت بهینه‌تر عمل می‌کند.

سازندگان برای این خودروی کوچک و زیبا، از سیستم تعلیق PDK خود با جعبه‌دنده 6 تایی و کلاچ دوگانه استفاده نموده‌اند که شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت این خودرو را به 4.7 ثانیه رسانده و عملکرد آن را نیز نسبت به قبل تا 0.8 ثانیه بهتر کرده است. حداکثر سرعتی که این خودرو نیز قادر به رسیدن به آن است، 275 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

Porsche-718-Boxster-8

در کنار موتور قدرتمندتری که پورشه برای محصول جدید خود استفاده کرده، سازندگان از سیستم تعلیق جدید و ترمزهای قدرتمندتری نسبت به گذشته نیز بهره برده‌اند که می‌تواند عملکرد این خودرو را در مجموع بهتر از قبل نماید. همچنین فرمان الکترو-مکانیکی جدیدی که مهندسین پورشه برای خودروی Porsche 718 Boxter به کار گرفته‌اند، تا 10 درصد می‌تواند بهتر از قبل عمل کند. همینطور امکان استفاده از پکیج افزایش قدرت و سرعت اتومبیل نیز میسر شده و خریداران می‌توانند با پرداخت پول بیشتر، از خودرویی سریع‌تر و قوی‌تر برخوردار شوند.

در مجموع تفاوت خاصی میان این خودرو و نسل قبلی باکستر وجود ندارد و سازندگان تنها سعی کرده‌اند تا علاوه بر طراحی رکاب‌های خودرو، اندازه‌ی خودرو را کوچک‌تر از قبل نمایند تا علاوه بر افزایش قدرت و سرعت، شاهد پایداری بیشتری این محصول نیز باشیم. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این خودرو را مشاهده نمایید:

 Porsche-718-Boxster-9-696x465 Porsche-718-Boxster-1

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال