حضور پر رنگ پورشه با سوپراسپرت 911R در نمایشگاه خودرو نیویورک

بدون شک خودروی Porsche 911 R می‌تواند یکی از بهترین محصولاتی باشد که در نمایشگاه خودرو نیویورک معرفی شد. پس از اینکه ماه گذشته این خودرو در نمایشگاه خودرو ژنو نیز حضور داشت، تصمیم گرفتیم تا در نیویورک نگاهی دقیق‌تر به این خودروی جدید داشته و با سوپراسپرت دوست‌داشتنی و سفید رنگ پورشه بیشتر آشنا شویم. […]

بدون شک خودروی Porsche 911 R می‌تواند یکی از بهترین محصولاتی باشد که در نمایشگاه خودرو نیویورک معرفی شد. پس از اینکه ماه گذشته این خودرو در نمایشگاه خودرو ژنو نیز حضور داشت، تصمیم گرفتیم تا در نیویورک نگاهی دقیق‌تر به این خودروی جدید داشته و با سوپراسپرت دوست‌داشتنی و سفید رنگ پورشه بیشتر آشنا شویم.

در نگاه اول می‌توانیم متوجه شدیم که پورشه با تولید این خودرو، سعی کرده تا اصالت خویش را حفظ کرده و یکی از بهترین نمونه‌های خود را معرفی کند. بخش داخلی این خودرو همانند دیگر محصولات پورشه، از امکانات و ویژگی‌های بسیار خوبی برخوردار شده که می‌تواند مورد توجه افراد مختلف قرار بگیرد. اما شاید چیزی که در بخش داخلی بیش از هر چیز توجه ما را به خود جلب می‌کند، جعبه‌دنده 6 تایی دستی این خوردو باشد.

Porsche-911-R-41-696x465

در مورد قدرت این اتومبیل، باید اشاره کنیم که سازندگان از موتوری تخت و 4 لیتری برای Porsche 911 R بهره برده‌اند که می‌دانیم این موتور از محصولات سری GT3 اقتباس گرفته شده است. مهندسین پورشه تمام تلاش خود را داشته‌اند تا با کاهش دادن وزن خودرو، به دستاوردهای بسیار خوبی همچون قدرت بالای 500 اسب بخار و گشتاور 460 نیوتون بر متر دست پیدا نمایند. با اینکه برخی اِلِمان‌های آیرودینامیکی در این خودرو وجود نداشته و برخی از این قسمت‌ها حذف شده‌اند، باز هم می‌توانیم Porsche 911 R را نمونه‌ی کاملی از یک خودروی قدرتمند و مخصوص جاده بنامیم. شتاب 0 تا 100 این خودرو به لطف موتور قدرتمند و 6 سیلندری که در آن به کار گرفته شده نیز تنها 3.7 ثانیه می‌باشد. همچنین حداکثر سرعتی که این سوپراسپرت قدرتمند می‌تواند به آن دست پیدا نماید، 323 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

همانند بسیاری از محصولاتی که این روزها وارد بازار می‌شوند، این امکان برای کاربران وجود دارد تا بتوانند از پکیج مخصوص شرکت پورشه نیز برای خودروی 911R استفاده نمایند، پکیجی که در آن علاوه بر امکان استفاده از فیبر کربن برای بدنه و همچنین صدندلی‌های اسپرت، امکان به کارگیری موتوری قدرتمندتر برای این محصول قدرتمند نیز وجود دارد که می‌تواند قدرت این خودرو را بیش از پیش نماید. البته باید توجه داشته باشیم که این خودرو هر چه قدر هم که قدرتمند و زیبا باشد، در تعداد محدودی تولید می‌شود و سازندگان برای عرضه‌ی آن به بهترین شکل ممکن، وسواس زیادی دارند.

نظر شما در مورد ابرخودروی جدید پورشه چیست؟ البته این تنها محصولی نبود که پورشه در نمایشگاه خودرو نیویورک به نمایش درآورد، در ادامه با تک‌نیوز همراه باشید تا محصولات بیشتری از پورشه و دیگر شرکت‌ها را معرفی نماییم.

Porsche-911-R-31

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال