OPPO روی تولید یک گوشی با الهام از آیفون‌های اپل کار‌ می‌کند؛ شاید آیفون OPPO!

شرکت OPPO را به خاطر نوآوری‌های جزئی که در صنعت گوشی‌های هوشمند پدید آورده است، می‌شناسیم و این شرکت به همین خاطر هم معروف شده است. شاید بیشتر این معروفیت OPPO به خاطر آوردن صفحه‌نمایش‌های با رزولوشن 1080 پیکسل به گوشی‌های هوشمند و همچنین سیستم شارژ سریع VOOC این شرکت که از Quickcharge 2.0 کوالکام […]

شرکت OPPO را به خاطر نوآوری‌های جزئی که در صنعت گوشی‌های هوشمند پدید آورده است، می‌شناسیم و این شرکت به همین خاطر هم معروف شده است. شاید بیشتر این معروفیت OPPO به خاطر آوردن صفحه‌نمایش‌های با رزولوشن 1080 پیکسل به گوشی‌های هوشمند و همچنین سیستم شارژ سریع VOOC این شرکت که از Quickcharge 2.0 کوالکام سریع‌تر است، باشد.

حالا شایعات جدید حکایت از این دارند که OPPO با یک گردش به چپ از سیاست‌های کاری خود، روند کاری اچ‌تی‌سی را در پیش گرفته و قرار است سیاست سخت‌افزاری جدیدی را برای گوشی‌هایش دنبال کند. این شرکت روی تولید یک گوشی جدید با بدنه فلزی کار می‌کند که ظاهراً بسیار شبیه به آیفون است.

oppo iphone

علت اینکه از اچ‌تی‌سی نام برده شد، این است که این شرکت تایوانی هم چندی پیش یک گوشی بسیار شبیه به آیفون، وان A9 تولید کرده بود که از آن به عنوان آیفون اچ‌تی‌سی یاد می‌شود. اچ‌تی‌سی در وان A9 خود، حداقل لنز دوربین را در وسط قاب پشتی دستگاه تعبیه کرده بود؛ اما همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، ظاهراً OPPO همین کار را هم نکرده و لنز دوربین را در همان سمت راست، جایی که آیفون‌های اپل هم لنز دوربین آن‌ها در آن جا بوده، قرار داده و تنها جهت قرارگیری فلاش ال‌ای‌دی را تغییر داده است.

این شرکت چینی در محصول جدید خود، حتی برای اسپیکر دستگاه از یک پنجره مشبک مانند آیفون استفاده کرده و آن را به همراه درگاه شارژر و جک 3.5 میلی‌متری هدفون در لبه پایینی گوشی قرار داده است.

با این تفاسیر آیا باید شاهد اتخاذ یک روند جدید توسط شرکت‌های سازنده با الهام از محصولات اپل در تولید گوشی‌های هوشمند باشیم؟ احتمالاً این‌گونه خواهد. می‌توان گفت که هدف OPPO از این کار، تحت‌الشعاع قرار دادن بازار گوشی‌های میان‌رده باشد تا بدین‌وسیله بتواند مشتریان را به واسطه خرید یک گوشی میان رده اما شبیه گوشی‌های رده بالا، به سمت خود جلب کند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال