آیفون 8 اپل مجهز به نمایشگر 5.8 اینچی اولد خواهد بود

آژانس خبری ژاپنی Nikkei گزارش قبلی خود که گفته بود نسخه‎ی دهمین سالگرد آیفون اپل، آیفون 8، نمایشگر اولد 5 اینچی خواهد داشت را با خبری جدید جایگزین می‎کند. این آژانس خبری در گزارش جدیدی که امروز منتشر شده اعلام داشته است که آیفون 8 بزرگترین نمایشگر را در بین سه مدلی خواهد داشت که […]

آژانس خبری ژاپنی Nikkei گزارش قبلی خود که گفته بود نسخه‎ی دهمین سالگرد آیفون اپل، آیفون 8، نمایشگر اولد 5 اینچی خواهد داشت را با خبری جدید جایگزین می‎کند. این آژانس خبری در گزارش جدیدی که امروز منتشر شده اعلام داشته است که آیفون 8 بزرگترین نمایشگر را در بین سه مدلی خواهد داشت که انتظار می‎رود در سال 2017 رونمایی شوند. ادعای Nikkei حالا با سایر پیش‎بینی‎های از جمله گفته‎ی قبلی تحلیل‎گر معتبر برنامه‎های اپل آقای Ming-Chi Kuo از شرکت KGI Securities مطابقت دارد.

Nikkei پیش‎بینی می‎کند آیفون 8 از یک نمایشگر اولد 5.8 اینچی بهره خواهد برد و سایر مدل‎ها یک آیفون 7 اس 4.7 اینچی و آیفون 7 اس پلاس 5.5 اینچی هستند. این دو مدل به استفاده از پنل‎های ال‎سی‎دی ادامه می‎دهند. Kuo نیز همین پیش‎بینی را کرده بود و انتظار دارد که تمامی مدل‎های جدید آیفون 2018 به پنل‎های اولد مجهز شوند.

براساس آخرین اشتباهات گفتن نمایشگر 5.8 اینچی ایفون 8 اشتباه است چون تنها 5.1 تا 5.15 اینچ از این فضا نقش یک نمایشگر فعال را خواهد داشت. سایر بخش‎های پنل جلویی به عنوان یک “ناحیه‎ی عملکردی” استفاده می‎شوند که با یک جایگزین مجازی جای دکمه‎ی هوم را می‎گیرد. در نتیجه این گوشی نمایشگری لبه به لبه دارد. علاوه بر این، Kuo می‎گوید که آیفون 8 مجهز به یک دوربین جلوی متحول‎شده است که تصاویر سلفی 3 بعدی ایجاد می‎کند و برای باز کردن گوشی از حالت قفل و تایید هویت چهره‎ی کاربر را اسکن می‎کند. قابلیت شناخته چهره جایگزین تاچ آی‎دی می‎شود که از حسگر اثرانگشت استفاده می‎کند.

Nikkei در گزارش خود اضافه می‎کند که اندازه‎ی بزرگتر نمایشگر باعث افزایش قیمت آیفون می‎شود که در حال حاضر نزدیک به 700 دلار است. همان‎طور که می‎دانید در اخبار گذشته اعلام کرده بودیم آیفون 8 1000 دلار قیمت خواهد داشت تا این گوشی به یک کالای لوکس تبدیل شود. این قیمت می‎تواند باعث خاص بودن این گوشی بسته به قابلیت‎های جالب و جدیدی شود که می‎تواند داشته باشد تا علاقه‎مندان نسخه‎ی سالگرد آیفون را محصولی بدانند که “خرید آن الزامی” است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال