سونی تایید کرد که سری اکسپریا X جایگزین سری Z می‌شود؛ دیگری خبری از اکسپریا Z6 نیست!

در حالی که بسیاری از کاربران و علاقه‌مندان به محصولات شرکت بزرگ و محبوب سونی، چشم به آینده داشته و منتظر معرفی گوشی جدید سری Z که به سری پرچم‌داران این شرکت معروف است یعنی اکسپریا Z6 هستند، ظاهرا این گوشی به هیچ عنوان وجود خارجی پیدا نکرده و سونی هم این موضوع را تایید […]

در حالی که بسیاری از کاربران و علاقه‌مندان به محصولات شرکت بزرگ و محبوب سونی، چشم به آینده داشته و منتظر معرفی گوشی جدید سری Z که به سری پرچم‌داران این شرکت معروف است یعنی اکسپریا Z6 هستند، ظاهرا این گوشی به هیچ عنوان وجود خارجی پیدا نکرده و سونی هم این موضوع را تایید کرده است. این تاییدیه در قالب یک کامنت در شبکه‌ اجتماعی فیس‌بوک بوده که واحد آلمان این شرکت آن را عنوان کرده است.

sony facebook

اگر پیگیر اخبار کنگره جهانی موبایل بارسلون که هم اینک در جریان است باشید، حتما اطلاع دارید که شرکت ژاپنی تبار سونی در روزهای گذشته از سری جدید گوشی‌های خود موسوم به اکسپریا X رونمایی کرد. حال این شرکت در ادامه تاییدیه خود عنوان کرده است که خبری از اکسپریا Z6 نبوده و سری جدید اکسپریا X تحت یک مفهموم اصلاح شده نیاز کاربران را برطرف کرده و جایگزین سری Z خواهند شد.

این بدان معناست که سونی رسما تایید کرده است گوشی اکسپریا X Performance که یکی از 3 گوشی جدید سری X است، با برخورداری از چیپست تازه‌نفس و قدرتمند اسنپ‌دراگون 820 کوالکام، پرچم‌دار امسال این شرکت خواهد بود. دو گوشی دیگر سری X که در کنگره جهانی موبایل رونمایی شدند، اکسپریا X و اکسپریا XA هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال