نوکیا حضورش در MWC 2017 را تایید کرد

زمانی که صحبت از نوکیا می‎شود بدون شک هیجانی در فضا موج می‎زند، چرا که انتظار می‎رود این شرکت فنلاندی در طول ماه‎های آینده گوشی‎های جدیدی معرفی کند. بعد از داستان‎های ناخوشایندی که این شرکت با مایکروسافت داشت، آن‎ها تصمیم گرفتند مجوز حقوق تجاری مربوط به برند خود را برای 10 سال آینده، به شرکت HMD […]

زمانی که صحبت از نوکیا می‎شود بدون شک هیجانی در فضا موج می‎زند، چرا که انتظار می‎رود این شرکت فنلاندی در طول ماه‎های آینده گوشی‎های جدیدی معرفی کند. بعد از داستان‎های ناخوشایندی که این شرکت با مایکروسافت داشت، آن‎ها تصمیم گرفتند مجوز حقوق تجاری مربوط به برند خود را برای 10 سال آینده، به شرکت HMD Global واگذار کنند.

چنین به نظر می‌رسد که که شرکت HMD Global اواخر امسال اولین گوشی‎های تولید شده‎ی خود را معرفی کند، گرچه هنوز مشخص نیست که آیا آن‎ها تا انتهای سال 2016 روانه‎ی بازار خواهند شد یا خیر اما امیدواریم که گوشی‎های هوشمند جدید نوکیا در اوایل 2017 رونمایی شوند و یکی از جاهایی که این دستگاه‎ها ممکن است معرفی شوند همایش جهانی گوشی همراه است.

این نمایشگاه سال آینده‎‏ی میلادی از تاریخ 8 تا 12 اسفندماه برگزار می‎شود و علاوه بر نوکیا شرکت‎های متعددی در MWC 2017 حضور خواهند داشت. در حقیقت، رئیس و مدیرعامل نوکیا یعنی آقای Rajeev Suri در این نمایشگاه اهم برنامه‎ها و اخبار نوکیا را به گوش حضار خواهد رساند.

البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که حضور نوکیا در MWC 2017 تضمینی برای معرفی یک گوشی‎هوشمند نیست. حتی با آن‎که شایعات خبر داده‌اند که حداقل دو گوشی اوایل سال بعدی میلادی معرفی خواهد شد، ولی هیچ خبری اشاره به اسفندماه ندارد.

طرفداران نوکیا یقینا هر سال اخبار این شرکت را در همایش جهانی گوشی همراه دنبال می‎کنند، یکی از رویدادهایی که این شرکت ترجیح می‎دهد در آن به رونمایی از محصولات جدید خود بپردازد. البته خیلی وقت است شاهد این اتفاق نبوده‌ایم، بنابراین دلیلی ندارد زودتر از موعد هیجان‎زده باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال