پورشه رسما از نسخه‌ی 2016 خودروی ماکان رونمایی کرد

چند سالی می‌شود که پورشه خودروی ارزان‌قیمت و رده‌پایین ماکان را برای به دست آوردن بازار خودروهای ارزان‌قیمت‌تر نسبت به محصولاتی که تولید می‌کند، معرفی نموده و با استقبال بسیار خوب کاربران نیز مواجه شده است. حال این شرکت اطلاعاتی جدید در مورد نسخه‌ی 2016 منتشر و رسما از آن رونمایی کرده است. اینطور که […]

چند سالی می‌شود که پورشه خودروی ارزان‌قیمت و رده‌پایین ماکان را برای به دست آوردن بازار خودروهای ارزان‌قیمت‌تر نسبت به محصولاتی که تولید می‌کند، معرفی نموده و با استقبال بسیار خوب کاربران نیز مواجه شده است. حال این شرکت اطلاعاتی جدید در مورد نسخه‌ی 2016 منتشر و رسما از آن رونمایی کرده است.

اینطور که مدیران پورشه اعلام کرده‌اند، نسخه‌ی 2016 از خودروی ماکان به موتوری 2 لیتری و 4 سیلندر مجهز خواهد شد که موتور این خودرو قادر به تولید نیروی 252 اسب بخاری خواهد بود. همچنین میزان گشتاور این خودرو در دور 1600 تا 4500، 370 نیوتون بر متر می‌باشد. همچنین مهندسین این شرکت از سیستم انتقال کلاچ دوگانه هفت سرعته استفاده کرده‌اند تا عملکرد خودرو بهتر از همیشه باشد.

Porsche-Macan-2

پورشه برای این خودرو ارزان‌قیمت نیز پکیج افزایش سرعت و قدرت Sport Chromo-Package را در نظر گرفته که اگر خریداران بخواهند به صورت دلخواه از آن نیز برای خودروی خود استفاده نمایند، شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت این خودرو 6.5 ثانیه خواهد بود و بدون این پکیج افزایش سرعتن یز این میزان 6.7 ثانیه خواهد بود. حداکثر سرعتی که این خودرو خواهد داشت نیز 221 کیلومتر بر ساعت اعلام شده که با توجه به مصرف سوخت 7.4 لیتر در هر 100 کیلومتر، میزان قابل قبولی می‌باشد.

سیستم مدیریت کشش خودرو PTM شرکت پورشه و همینطور چهار چرخ متحرک در این خودرو مورد استفاده قرار گرفته و در صورت تمایل کاربران می‌توانند از سیستم تعلیق بادی و کمک فنر و دامپرهای تطبیقی با امکان تنظیم شدن به صورت درجه‌ای و PASM نیز بهره گیرند.در مورد وزن خودرو نیز مهندسین پورشه تمام تلاش خود را داشته‌اند تا وزن خودرو را پایین بیاورند و نتیجه‌ی تلاش آنها نیز تولید این خودروی 1770 کیلوگرمی بوده است.

Porsche-Macan-4

پورشه تمام تلاش خود را داشته تا این خودرو را با امکانات بسیار زیادی که البته تعداد کثیری از آنها نیز به صورت دلخواه بر روی این خودرو قرار خواهند گرفت، عرضه نماید تا تنها ما با یک اتومبیل ارزان‌قیمت روبه‌رو نباشیم. هر چه قدر هم که ماکان یک خودرو رده‌پایین باشد، باز هم محصول شرکت پورشه بوده و بدون شک می‌تواند یک خودروی بسیار خوش‌ساخت و رقیبی جدی برای بسیاری از خودروهای شرکت‌های دیگر باشد.

در کنار بسیاری از امکانات جانبی که ماکان دارد، صندلی‌های الکتریکی این اتومبیل به صورت کاملا مهندسی طراحی شده‌ و بسیار راحت هستند. همچنین کاربران می‌توانند صندلی‌های این خودرو را به صورت الکتریکی و در 8 جهت مختلف تنظیم نمایند. وجود پنل مخصوص Alcantara برای صندلی‌ها، سیستم مدیریت ارتباطات پورشه (PCM) و …، از دیگر امکاناتیست که در این بخش از نسخه‌ی 2016 از خودروی ماکان می‌توان مشاهده نمود.

فراموش نکنید که حتی یک محصول رده‌پایین از شرکت پورشه نیز قیمتی بالا خواهد داشت؛ قیمت پایه خودروی ماکان نیز در آلمان به همراه مالیات، 55.669 یورو می‌باشد و در صورت اضافه شدن امکانات بیشتر به خودرو، این قیمت افزایش پیدا خواهد کرد. زمان ورود این محصول به بازار نیز خردادماه اعلام شده و هم‌اکنون نیز پیش‌فروش این محصول توسط پورشه آغاز شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال