رونمایی مرسدس‌بنز از Mercedes-AMG C 63 Cabriolet در نمایشگاه خودرو نیویورک

اگر اخبار مربوط به نمایشگاه خودرو ژنو را دنبال کرده باشید، بی‌شک معرفی شدن خودروی Mercedes-AMG C 43 Cabriolet را به یاد دارید. حال نمایشگاه خودرو نیویورک در حال برگزاری بوده و مرسدس‌بنز از برادر بزرگ‌تر این خودرو با نام Mercedes-AMG C 63 Cabriolet رونمایی نموده تا توان مهندسی خویش را به رخ دیگران بکشد. همانند دیگر […]

اگر اخبار مربوط به نمایشگاه خودرو ژنو را دنبال کرده باشید، بی‌شک معرفی شدن خودروی Mercedes-AMG C 43 Cabriolet را به یاد دارید. حال نمایشگاه خودرو نیویورک در حال برگزاری بوده و مرسدس‌بنز از برادر بزرگ‌تر این خودرو با نام Mercedes-AMG C 63 Cabriolet رونمایی نموده تا توان مهندسی خویش را به رخ دیگران بکشد.

همانند دیگر محصولات سری C 63، این محصول جدید نیز به موتور بسیار قدرتمند و 4 لیتری V8 Biturbo به همراه جعبه‌دنده هفت‌تایی AMG SPEEDSHIFT MCT مجهز شده که نشان از قدرت بالای این خودرو دارد. همانند دیگر محصولات این سری، خودروی جدید Mercedes-AMG C 63 Cabriolet نیز با وجود این موتور قدرتمند، توان تولید 476 اسب بخار نیرو را داشته که می‌توان شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت این خودرو را تنها در عرض 4.2 ثانیه انجام دهد. این امکان برای کاربران نیز وجود دارد تا بتوانند از نسخه‌ی قدترمندتر این خودرو با نام C 63 S Cabriolet نیز که 510 اسب بخار نیرو دارد، استفاده نمایند. شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت در این خودرو تفاوت زیادی با نسخه‌ی قبلی نداشته و با اینکه نیروی خودرو 34 اسب بخار افزایش پیدا کرده، این میزان تنها 0.1 ثانیه کاهش پیدا کرده است. در مورد حداکثر سرعت نیز با اینکه میزان آن به صورت الکتریکی بر روی 250 کیلومتر بر ساعت قفل شده، اما این خودرو می‌تواند تا 280 کیلومتر بر ساعت سرعت داشته باشد.

خودروی C 63 Cabriolet به همراه سیستم تعلیق AMD RIDE CONTROL که در آن دامپر و کمک‌فنرهای قدرتمند و قابل تطابق استفاده شده نیر عرضه خواهد شد. این سیستم تعلیق به سیستم دیفرانسیل لغزش محود نیز مجهز شده که حالا به عنوان یک استاندارد از آن در خودروهای سری C 63 استفاده می‌شود. همینطور سازندگان از ترمزهای بسیار قدرتمند و بزرگی برای این خودرو استفاده کرده‌اند که می‌تواند عملکرد C 63 Cabriolet در این زمینه را تضمین نماید.

Mercedes-AMG-C-63-Cabriolet-8

در رابطه با طراحی خودرو، تفاوت آن‌چنان زیادی میان C 63 Cabriolet و C 43 Cabriolet که پیشتر معرفی شده بود، وجود ندارد و بیشتر نوآوری‌ها در رکاب‌ها و توری جلویی خودرو دیده می‌شود.

اما یکی از ویژگی‌های بسیار خوب محصولات سری Cabriolet، امکان جمع شدن سقف خودرو می‌باشد که علاوه بر مزایای بسیار زیاد، شکل ویژه‌ای نیز به این خودرو می‌بخشد. طبق گفته‌ی مدیران مرسدس‌بنز، سقف این خودرو در سرعت 50 کیلومتر بر ساعت، تنها در عرض 20 ثانیه جمع خواهد شد که میزان قابل قبولی می‌باشد. همچنین این سری از محصولات شرکت مرسدس‌بنز ویژگی‌های بسیار خوب لوکس بودن و طراحی داخلی خاصی نیز دارند که می‌تواند این خودرو را از دیگر خودروهای بازار متمایز کند. یکی از ویژگی‌های بسیار خوبی که در خودروی جدید C 63 Cabriolet دیده می‌شود و پیشتر نیز در C 43 Cabriolet وجود داشت، امکان به کارگیری چرم دست‌ساز ARTICO در بخش داخلی خودرو می‌باشد. همچنین امکان شخصی‌سازی و تولید سفارشی کنسول خودرو نیز وجود دارد که نشان از حق انتخاب بسیار بالای کاربران دارد.

همانطور که اشاره کردیم تفاوت زیادی میان C 63 Cabriolet و C 43 Cabriolet وجود ندارد و شاید اگر بخواهیم برای پیدا کردن تفاوت‌ها مخصوصا در بخش داخلی خودرو خیلی دقیق شویم، بتوانیم به کیلومتر شمار این خودروها اشاره کنیم که حداکثر سرعت در آنها برای C 63 Cabriolet و C 43 Cabriolet به ترتیب 320 و 280 کیلومتر بر ساعت درج شده است.

هنوز زمان عرضه و قیمت نهایی این محصول مشخص نشده، اما نمایشگاه خودرو نیویورک 2016 می‌تواند بهترین محل برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این خودروی لوکس و قدرتمند باشد.

Mercedes-AMG-C-63-Cabriolet-9 Mercedes-AMG-C-63-Cabriolet-2 Mercedes-AMG-C-63-Cabriolet-3 Mercedes-AMG-C-63-Cabriolet-7

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال