مرسدس‌بنز رسما از خودروی GLC Coupe 2017 رونمایی کرد

محصولات خانواده‌ی GLC شرکت مرسدس‌بنز که در واقع خودروهای شاسی‌بلند یا SUV این شرکت هستند، از محبوبیت بسیار بالایی میان مصرف‌کنندگان برخوردار بوده و افراد زیادی این خودروها را رقیب جدی محصولات سری X شرکت BMW می‌دانند. حال این شرکت از نسخه‌ای جم و جورتر از محصولات سری GLC با نام GLC Coupe رونمایی کرده […]

محصولات خانواده‌ی GLC شرکت مرسدس‌بنز که در واقع خودروهای شاسی‌بلند یا SUV این شرکت هستند، از محبوبیت بسیار بالایی میان مصرف‌کنندگان برخوردار بوده و افراد زیادی این خودروها را رقیب جدی محصولات سری X شرکت BMW می‌دانند. حال این شرکت از نسخه‌ای جم و جورتر از محصولات سری GLC با نام GLC Coupe رونمایی کرده که می‌تواند موفقیت‌های پیشین مرسدس‌بنز را مجددا تکرار نماید.

این خودروی جدید که در حال حاضر آن را با اسم رمز C253 نیز می‌شناسیم، شباهت فوق‌العاده زیادی به GLC Coupe داشته و سیستم فنی آن نیز بدون هیچ تغییری نسبت به محصولات سری GLC در این خودرو قرار گرفته است. خودروی پیش روی ما که GLC 250 Coupe نام دارد، به موتوری 2 لیتری و 4 سیلندر با قدرت 201 اسب بخار مجهز شده که می‌تواند با قیمت مناسب خود، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. محصولات دیزلی این سری از خودروها نیز با اتومبیل GLC 220 d Coupe که به موتوری 2.2 لیتری مجهز و قدرت آن نیز 168 اسب بخار است، آغاز شده و GLC 250 d Coupe نیز خودروی دیگری در این رمینه می‌باشد که قدرت آن نیز 201 اسب بخار می‌باشد.

موضوعی که شاید یکی از ویژگی‌ها خوب این خودروها به حساب بیاید، بهره‌گیری آنها از سیستم 4MATIC AWD می‌باشد که به خودرو این امکان را می‌دهد تا از ویژگی محصولات سری آف‌رود (Off-Road) پشتیبانی نماید. البته مرسدس‌بنز تنها نمی‌خواهد که چند خودروی کم‌قدرت را از این خانواده وارد بازار کند بلکه اواخر سال جاری نیز باید شاهد معرفی دیگر مدل‌های این خوردو همچون مدل 242 اسب بخاری GLC 300 Coupe باشیم. همینطور در آینده باید شاهد دو خودروی دیگر از این خانواده یعنی GLC 350 d Coupe با 254 اسب بخار قدرت و خودروی GLC 43 Coupe با موتور 3 لیتری و 6 سیلندر با 362 اسب بخار از سوی مرسدس‌بنز باشیم که می‌تواند افراد زیادی را به سوی خود جلب کند.

2017-Mercedes-Benz-GLC-Coupe-11-696x464

در رابطه با طراحی این خودروها باید اشاره داشته باشیم که مرسدس‌بنز تمام سعی خود را داشته تا چهره‌ی اسپرت این خودرو همانند گذشته حفظ شود و به خاطر همین موضوع، می‌توانیم بسیاری از المان‌های موجود در GLE Coupe را در این محصولات جدید نیز مشاهده نماییم. همچنین سازندگان برای اسپرت‌تر شدن شکل ظاهری این خودرو از چرخ‌های 20 اینچی استفاده کرده‌اند که پیشتر در GLE Coupe نیز آنها را مشاهده کردیم. یکی دیگر از مواردی که باید به آن اشاره داشته باشیم، این است که ارتفاع این خودرو به اندازه 60 میلی‌متر کمتر از محصولات سری GLE Coupe می‌باشد که سبب جوان‌پسندتر شدن شکل ظاهری این خودرو شده است.

در نهایت باید اشاره داشته باشیم که محصولات سری GLC Coupe از جدی‌ترین رقبای خودروهای BMW X4 و Porsche Macan می‌باشند و قرار است این محصولات با قیمت پایه 40000 یورو و از تابستان پیش رو، وارد بازار شود.

2017-Mercedes-Benz-GLC-Coupe-7 2017-Mercedes-Benz-GLC-Coupe-4 2017-Mercedes-Benz-GLC-Coupe-5 2017-Mercedes-Benz-GLC-Coupe-12

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال