نیسان نسخه‌ی 2017 از ابرخودروی GT-R NISMO را معرفی کرد

پس از گذشت مدت کوتاهی از معرفی نسخه‌ی 2017 خودروی GT-R توسط نیسان، حال این شرکت همین تغییرات را در مورد خودروی GT-R NISMO نیز اعمال نموده و از نسخه‌ی 2017 این خوردو نیز پرده برداشته است. تغییراتی که در نسخه‌ی NISMO از خودروی GT-R دیده می‌شود، همانند گذشته و در بخش ظاهری خودرو بوده […]

پس از گذشت مدت کوتاهی از معرفی نسخه‌ی 2017 خودروی GT-R توسط نیسان، حال این شرکت همین تغییرات را در مورد خودروی GT-R NISMO نیز اعمال نموده و از نسخه‌ی 2017 این خوردو نیز پرده برداشته است.

تغییراتی که در نسخه‌ی NISMO از خودروی GT-R دیده می‌شود، همانند گذشته و در بخش ظاهری خودرو بوده و بخش‌های مختلفی از اتومبیل GT-R دگرگون شده است. به کارگیری فیبر کربن در ساخت این خودرو به منظور کاهش دادن وزن و همینطور آیرودینامیک کردن بدنه‌ی خودرو، باعث شده تا بتوانیم با محصولی کاملا مهندسی از سوی نیسان روبه‌رو باشیم.

این ابرخودروی قدرتمند به موتروی 3.8 لیتری و شش سیلندر مجهز شده که می‌تواند نیروی 600 اسب بخاری را و گشتاور 481 نیوتون بر متری را در اختیار خودرو قرار دهد. متاسفانه نیسان به جز انتشار برخی نکات فنی این خودرو، اطلاعات بیشتری را در اختیار کاربران قرار نداده و احتمال دارد در آینده‌ی نزدیک شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در مورد این خودروی قدرتمند باشیم.

در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این خودرو را مشاهده نمایید:

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال