معرفی رسمی نسخه‌ی 2017 از خودروی Nissan GT-R در نمایشگاه خودرو نیویورک

یکی از بهترین هدایایی که نمایشگاه خودروی نیویورک 2016 برای علاقه‌مندان داشت، معرفی رسمی خودروساز ژاپنی از نسخه‌ی 2017 از اتومبیل سوپراسپرت Nissan GT-R بود. شکل ظاهری نسل جدید این اتومبیل تفاوت چندان زیادی با گذشته نداشته و به جز تغییرات کم در شکل ظاهری، چیز دیگری را نمی‌توانید در ظاهر این محصول پیدا کنید. علاوه […]

یکی از بهترین هدایایی که نمایشگاه خودروی نیویورک 2016 برای علاقه‌مندان داشت، معرفی رسمی خودروساز ژاپنی از نسخه‌ی 2017 از اتومبیل سوپراسپرت Nissan GT-R بود. شکل ظاهری نسل جدید این اتومبیل تفاوت چندان زیادی با گذشته نداشته و به جز تغییرات کم در شکل ظاهری، چیز دیگری را نمی‌توانید در ظاهر این محصول پیدا کنید. علاوه بر این، عملکرد خودرو نسبت به گذشته بهتر شده و برخی ویژگی‌های کلیدی نیز به این محصول اضافه شده که می‌تواند جذاب باشند.

یکی از مواردی که احتمالا در همان ابتدا توجه شما را به خود جلب می‌کند، توری V شکل در قسمت جلویی این خودرو است که نسبت به گذشته تفاوت‌های را داشته و علاوه بر بزرگ‌تر شدن، رنگ آن نیز به صورت مات طراحی شده است. همچنین در قسمت جلویی خودرو برآمدگی کوچکی همانند یک کلاه قرار گرفته که می‌تواند در سرعت‌های بالاتر، پایداری بیشتری را برای خودرو به همراه داشته باشد. طراحی مجدد ضربه‌گیرهای جلویی خودرو نیز می‌تواند عملکرد بهتر این خودرو و بالاتر بردن داینامیک این محصول را به نمایش درآورد. در قسمت کناری خودرو نیز مهندسین نیسان سعی کرده‌اند تا بیرون کشیدن رکاب‌های جانبی، بتوانند جریان هوا را به شکل بهتری کنترل و آن را از کنار خودرو به سمت اگزوزهای عقبی منتقل نمایند.

اما در بخش داخلی خودرو است که می‌توانید امکانات زیاد و متفاوتی را مشاهده نمایید. در بخش داخلی، داشبورد خودرو به صورت کامل تغییر پیدا کرده و از نو طراحی شده است. همچنین صندلی‌های اسپرت این محصول و پنل جلویی آن اطلاعات بسیار خوبی همچون وزن خودرو را می‌توانند در اختیار کاربران قرار دهند. طراحی دوباره داشبورد خودرو باعث شده تا تعداد دکمه‌های کنترلی حالا از 27 عدد به 11 عدد برسند که نشان می‌دهد با سیستمی جم و جورتر روبه‌رو هستیم، سیستمی که علاوه بر ارائه‌ی امکانات بیشتر نسبت به قبل، کار کردن با آن نیز آسان‌تر می‌باشد. همچنین وظیفه‌ی بسیاری از دکمه‌های فیزیکی که پیشتر در داشبورد دیده می‌شدند، حالا به عهده‌ی نمایشگر لمسی 8 اینچی این خودرو (که خود آن نیز جایگزین نمایشگر 7 اینچی قبلی شده)، قرار داشته و می‌تواند استفاده از امکانات کلی سیستم داخلی Nissan GT-R را آسان‌تر از گذشته نماید.

Nissan-GT-R-1

همانطور که مشاهده می‌کنید نیسان علاوه بر بهتر کردن طراحی کلی خودرو، بخش داخلی را نیز از نو طراحی نموده که این این موضوع به کارگیری مهندسین این شرکت از زبان طراحی جدید محصولات این شرکت را نشان می‌دهد. بدنه‌ی آیرودینامیکی این خودرو می‌تواند عملکرد استثنایی این محصول را به رخ دیگر رقبا کشیده و نسخه‌ی 2017 از این خودرو را یک سر و گردن بالاتر از نسخه‌های قبلی این اتومبیل نشان دهد.

اما اگر بخواهیم کاپوت خودرو را بالا زده و نگاهی به موتور مشهور Nissan GT-R داشته باشیم، با موتور دوقولو و 3.8 لیتری این شرکت که نسبت به گذشته تفاوت‌هایی را داشته، روبه‌رو خواهیم شد که می‌تواند در دور موتور 6800، نیرویی برابر با 565 اسب بخار و گشتاور 633 نیوتون بر متر را تولید نماید که در مجموع، قدرت این خودرو نسبت به مدل قبلی که در سال گذشته معرفی شده بود، 20 اسب بخار افزایش پیدا کرده است. این افزایش نیرو نیز مدیون کنترل بهتر سیلندرها و همچنین سیستم جرقه‌زنی زمانی جدید نیسان می‌باشد که در کنار نیروی بیشتری که از توربوشارژرها دریافت می‌شود، سبب افزایش قدرت اتومبیل شده است. البته از نقش سیستم اگزوز تیتانیوم جدید این خودرو که وزن آن نسبت به گذشته به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کرده نیز نباید غافل باشیم.

نیسان قصد دارد این خودروی قدرتمند و بزرگ را از تابستان پیش رو وارد بازار نماید و هنوز قیمت نهایی آن را نیز مشخص نکرده است. در ادامه می‌توانید تصاویر رسمی منتشر شده از این سوپراسپرت قدرتمند را مشاهده نمایید:

Nissan-GT-R-2-696x522Nissan-GT-R-3Nissan-GT-R-5Nissan-GT-R-6Nissan-GT-R-19Nissan-GT-R-24Nissan-GT-R-25Nissan-GT-R-26Nissan-GT-R-27Nissan-GT-R-28Nissan-GT-R-29Nissan-GT-R-30Nissan-GT-R-31Nissan-GT-R-32

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال