پورشه از نسخه‌ی ویژه خودروی کاین رونمایی کرد

به تازگی شرکت پورشه به صورت رسمی از نسخه‌ی ویژه یا Platinum Edition خودروی Cayenne (کاین) رونمایی نموده و توحه بسیاری از علاقه‌مندان به خودروهای لوکس را به خود معطوف نمود. این نسخه جدید با رنگ مشکی شیشه‌ای جدید و چرخ‌های 20 اینچی RS Spyder در بخش خارجی و امکانات جدید و فراوان در بخش داخلی، […]

به تازگی شرکت پورشه به صورت رسمی از نسخه‌ی ویژه یا Platinum Edition خودروی Cayenne (کاین) رونمایی نموده و توحه بسیاری از علاقه‌مندان به خودروهای لوکس را به خود معطوف نمود. این نسخه جدید با رنگ مشکی شیشه‌ای جدید و چرخ‌های 20 اینچی RS Spyder در بخش خارجی و امکانات جدید و فراوان در بخش داخلی، در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

همچنین تکنولوژی‌های مختلف جدیدی همچون سیستم چراغ پویا پورشه، سیستم کمکی پارک خودرو، شیشه مخصوص ایمنی پشت خودرو و همینطور چراغ‌های جمع‌شونده خودکار، از مورادی هستند که می‌توانیم در نسخه‌ی ویژه این خودرو آنها را بیابیم. چرم مخصوص و جدیدی که در بخش داخلی به کار رفته از همان ابتدا می‌تواند توجه شما را به خود جلب کند. همچنین حالا این خودرو به صندلی‌های اسپرت و فوق‌العاده Alcantara مجهز شده و پسِ سری‌های برجسته‌ای مجهز شده که طراحی فوق‌العاده خوبی دارند.

1_Porsche-Cayenne-Platinum-Edition

اما همانطور که باید انتظار آن را داشته باشید، این خودرو قیمت کمی نداشته و برای داشتن یکی از این اتومبیل‌ها، باید 74,352 یورو برای نسخه‌ی دیزلیو  Platinum آن را پرداخت نمایید. یکی دیگر از نسخه‌های دیگر این خودرو قرار است با موتور V6 و قیمت پایه 65,600 دلار در اختیار کاربران بازار کشور آمریکا قرار بگیرد.

همچنین نسخه‌ی Platinum و E-Hybrid این خودرو در اروپا 90,298 یورو و در آمریکا، 81,600 دلار قیمت خواهد داشت.

در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از بخش داخلی خودرو را مشاهده نمایید:

4_Porsche-Cayenne-Platinum-Edition  2_Porsche-Cayenne-Platinum-Edition 3_Porsche-Cayenne-Platinum-Edition

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال