ویدئوهای یوتیوب روزانه بیش از یک میلیارد ساعت تماشا می‌شوند

تشخیص محبوب‎ترین ویدئوها در یوتیوب بسیار ساده است، تنها می‎بایست شمارشگر زیر هر ویدئو را بررسی کرد تا تعداد دفعات پخش آن مشخص شود. دانستن این‎که کاربران چه مدت زمانی را به تماشای ویدئوها اختصاص می‎دهند به مراتب سخت‎تر است و کارکنان یوتیوب از چند سال قبل درگیر این قضیه هستند. روز گذشته، این افراد […]

تشخیص محبوب‎ترین ویدئوها در یوتیوب بسیار ساده است، تنها می‎بایست شمارشگر زیر هر ویدئو را بررسی کرد تا تعداد دفعات پخش آن مشخص شود. دانستن این‎که کاربران چه مدت زمانی را به تماشای ویدئوها اختصاص می‎دهند به مراتب سخت‎تر است و کارکنان یوتیوب از چند سال قبل درگیر این قضیه هستند. روز گذشته، این افراد به یک آمار خوشایند دست پیدا کردند: روزانه کاربران جهانی این پلت‎فرم بیش از یک میلیارد ساعت ویدئو تماشا می‎کنند.

البته بایستی توجه داشته باشید که خبر منتشر شده از سوی یوتیوب ممکن است شما را گمراه کند چون اگر یک کاربر به تنهایی بخواهد یک میلیارد ساعت ویدئو بدون وقفه مشاهده کند بیش از 100 هزار سال برای این کار نیاز دارد. از آن‎جایی‎که بیش از نیمی از تماشاها از دستگاه‎های موبایل صورت گرفته است، روزانه سهم بزرگی از این ویدئوها بر روی این دستگاه‎ها مشاهده می‎شود و یک تعداد بسیار زیادی از آن‎ها ممکن است بدون صدا تماشا شوند چون دو هفته‎ قبل براساس آمار یوتیوب تعداد کل ویدئوهای کپشن‎گذاری شده به صورت خودکار از یک میلیارد عدد عبور کرد.

با توجه به این‎که یوتیوب برترین پلت‎فرم ویدئویی در دنیا است بایستی تنها انتظار افزایش این آمار را داشته باشیم، به خصوص این‎که حالا آن‎ها امکان استریم‎ کردن زنده‎ی ویدئوها را از موبایل نیز فراهم کرده‎اند. این ویدئوها هر چیزی می‎توانند باشد از تریلر فیلم‎ها، موزیک ویدئوها، نمایش‎های آشپزی گرفته تا سری ویدئوهای تخیلی ساخته شده توسط کاربران، کانال‎های بازی، روزشمار تاریخ یا هر کار عجیبی که شما بخواهید انجام دهید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال