موسس وان پلاس تایید کرد: سومین گوشی هوشمند در راه است

هفته‌ی گذشته کمپانی وان پلاس از جدیدترین پرچمدار خود تایید کرد. وان پلاس 2 که دومین گوشی هوشمند این شرکت می‌باشد بعد از موفقیت‌های ون پلاس 1 عرضه شد و تنها در عرض چند ساعت به طور کلی فروش رفت. وان پلاس 2 یک پرچمداری قدرت‌مند است که با داشتن قیمت زیر 500 دلار می‌تواند […]

هفته‌ی گذشته کمپانی وان پلاس از جدیدترین پرچمدار خود تایید کرد. وان پلاس 2 که دومین گوشی هوشمند این شرکت می‌باشد بعد از موفقیت‌های ون پلاس 1 عرضه شد و تنها در عرض چند ساعت به طور کلی فروش رفت. وان پلاس 2 یک پرچمداری قدرت‌مند است که با داشتن قیمت زیر 500 دلار می‌تواند رقابت جدی را با دیگر کمپانی‌ها داشته باشد.

وان پلاس 2 دارای سخت افزاری بسیار قدرت‌مند است. این گوشی از چیپست اسنپدراگون 810 استفاده می‌کند و رم 4 گیگابایتی نیز بر روی آن تعبیه شده است. از جمله تغییراتی که این گوشی نسبت به وان پلاس 1 داشته می‌توان به بدنه‌ای محکم‌تر و همچنین دوربین پیشرفته‌تر اشاره کرد. لازم به ذکر است که بسیاری از هجوم یک میلیون نفری کاربران به سایت وان پلاس برای دریافت دعوت‌نامه این گوشی شوکه شده بودند.

حال Carl Pei موسس وان پلاس در مصاحبه با یکی از روزنامه‌های آمریکا سومین گوشی این شرکت را تایید کرد. او در مورد پیدایش این کمپانی نیز صحبت‌هایی را کرده است. به گفته‌ی وی، تعدادی از دوستان او در یک رستوران نشسته بودند و به نکته‌ای جالب پی بردند. اکثر کسانی که در آن رستوران بودند از آیفون‌های اپل استفاده می‌کردند. سوالی در ذهن او ایجاد شده بود که چرا اپل در صدر بازار گوشی‌های هوشمند قرار دارد و رتبه‌ی دوم این بازار از آن چه کسی است؟ بسیاری سامسونگ را رتبه‌ی دوم بازار گوشی‌های هوشمند دانستند و بسیاری نیز به اچ تی سی و سونی اشاره کردند. بنابراین او در همان روز ایده‌ای به ذهنش رسید که همانند اپل به کاربرانش توجه بیشتری کند تا بتواند سود بیشتری نیز کسب کند.

به عقده‌ی Carl Pei، کمپانی وان پلاس گوشی‌هایی با جنس بد را روانه بازار نمی‌کند بلکه این کمپانی از طریق فروش بدون واسطه توانسته قیمت‌های گوشی هوشمند خود را پایین بیاورد. Carl Pei در مصاحبه‌ی خود بیان کرد که این کمپانی تمرکز اصلی خود را بر روی گوشی‌های هوشمند و همچنین سیستم عامل مبتنی بر اندروید Oxygen گذاشته است. آن‌ها قصد ارائه‌ی ساعت هوشمند، تلوزیون و … را ندارند بلکه به زودی شاهد یک گوشی دیگر از این شرکت تا قبل از سال 2016 خواهیم بود. وی اطلاعات بیشتری را از این گوشی در اختیار قرار نداده و مشخص نیست که آیا مشخصاتی بهتر از وان پلاس 2 را خواهد داشت یا این که شاهد میان رد‌ه‌ی جدید و ارزان قیمتی از وان پلاس خواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال