Oppo A37 رسماً رونمایی شد؛ چیپست اسنپ‌دراگون 410 و دوربین 8 مگاپیکسلی

Oppo جدیدترین گوشی‌هوشمند میان‌رده‌ی خود را از سری A معرفی کرده است. گوشی‌هوشمند Oppo A37 که قیمتی 199 دلاری دارد، تقریبا می‌تواند نیازهای اساسی کاربران را پاسخ‌گو باشد. Oppo گوشی جدید از سری A خود را به نمایشگری 5 اینچی IPS LCD با رزولوشن 720p مجهز کرده که با تمام میان‌رده بودنش، این نمایشگر 2.5 بعدی بوده و […]

Oppo جدیدترین گوشی‌هوشمند میان‌رده‌ی خود را از سری A معرفی کرده است. گوشی‌هوشمند Oppo A37 که قیمتی 199 دلاری دارد، تقریبا می‌تواند نیازهای اساسی کاربران را پاسخ‌گو باشد.

Oppo گوشی جدید از سری A خود را به نمایشگری 5 اینچی IPS LCD با رزولوشن 720p مجهز کرده که با تمام میان‌رده بودنش، این نمایشگر 2.5 بعدی بوده و از صفحه‌ی محافظتی گوریلا گلاس 4 بهره می‌برد.

چیپست اسنپ‌دراگون 410 و 2 گیگابایت رم به همراه حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی در زیر این نمایشگر گنجانده شده است؛ حافظه‌ی داخلی این گوشی توسط درگاه میکرو اس‌دی، تا 128 گیگابایت نیز افزایش می‌یابد و مهم‌تر اینکه، برای قرار دادن حافظه‌ی جانبی، درگاه اختصاصی در این گوشی تعبیه شده تا کاربر مشکل زیادی را با عوض کردن کارت حافظه‌ی جانبی نداشته باشد. در این درگاه اختصاصی، تنها کارت حافظه‌ی جانبی قرار نمی‌گیرد و می‌توان دو سیم‌کارت نانو هم در کنار آن قرار داد.

Oppo A37 رسماً رونمایی شد؛ چیپست اسنپ‌دراگون 410 و دوربین 8 مگاپیکسلی

شرکت چینی Oppo در کنفرانس مطبوعاتی که به معرفی این گوشی اختصاص داد، بیشتر از دوربین آن صحبت کرد و به نظر می‌رسد با دوربینی قدرت‌مند در این گوشی مواجه باشیم. سنسور قرار گرفته برای دوربین اصلی این گوشی، 8 مگاپیکسلی بوده که 1/3.2 اینچ اندازه‌ی آن است و لنزهای آن دیافراگم f/2.2 دارند. سنسور 1/4 اینچی 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 در دوربین جلو هم شاید بتواند سلفی‌دوستان را راضی نگه دارد. نکته‌ی اصلی در مورد دوربین این گوشی، اضافه شدن حالت Ultra HD به دوربین اصلی آن بوده که قابلیت عکس‌برداری تا 24 مگاپیکسل را هم برای کاربر فراهم آورده است.

ابعاد این گوشی 143.1 در 71 در 7.7 میلی‌متر بوده و وزن آن نیز با قرارگرفتن باتری 2,630 میلی‌آمپری به 136 گرم رسیده است. در نهایت رابط کاربری اختصاصی این شرکت موسوم به ColorOS 3.0 بر روی اندروید 5.1 سوار شده است.

Oppo A37 رسماً رونمایی شد؛ چیپست اسنپ‌دراگون 410 و دوربین 8 مگاپیکسلی

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال