Oppo Find 7 اولین گوشی هوشمند با صفحه نمایش QHD

ویژگی های Oppo Find 7: پردازنده Snapdragon 801 3 گیگا بایت رم ( 2  گیگابایت در نسخه ی 1080p ) صفحه نمایش 5.5 اینچی QHD 32 گیگا بایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه MicroSD دوربین 13 مگاپیکسلی با سنسور Sony Exmor IMX214 لنز F2.0 قابلیت عکس برداری با فایل خام (RAW) فیلم برداری با […]

ویژگی های Oppo Find 7:

  • پردازنده Snapdragon 801
  • 3 گیگا بایت رم ( 2  گیگابایت در نسخه ی 1080p )
  • صفحه نمایش 5.5 اینچی QHD
  • 32 گیگا بایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه MicroSD
  • دوربین 13 مگاپیکسلی با سنسور Sony Exmor IMX214
  • لنز F2.0
  • قابلیت عکس برداری با فایل خام (RAW)
  • فیلم برداری با کیفیت 4K
  • باتری 3000mAh

در کنگره جهانی موبایل بارسلونا شایعاتی درباره تولید گوشی های هوشمند با صفحه نمایش QHD توسط چندین شرکت به گوش رسید اما هیچ کدام از مدل هایی که در این کنگره به نمایش گذاشته شد این ویژگی را نداشتند. اما اکنون انتظار به پایان رسید و شرکت چینی تولید کننده گوشی های هوشمند Oppo آخرین پرچمدار خود یعنی Find 7 را معرفی کرده است. Find 7 اولین گوشی هوشومند با صفحه نمایش QHD است. تراکم پیکسل در صفحه نمایش 5.5 اینچی این گوشی هوشمند حدود 538ppi است که کیفیتی فوق العاده را در نمایش تصاویر و متون به ارمغان می آورد.

نه تنها صفحه نمایش این گوشی هوشمند منحصر به فرد است بلکه با ویژگی هایی به بازار عرضه خواهد شد که در دنیای گوشی های هوشمند بی همتاست. این گوشی هوشمند دارای سیستم عامل آندروید، پردازنده Snapdragon 801 و 3 گیگابایت حافظه رم است. تکنولوژی Rapid Charge به شما امکان شارژ کردن باتری 3000 میلی آمپری این گوشی را تا 75% در عرض 30 دقیقه می دهد و حافظه MicroSD به افزایش میزان فضای ذخیره این گوشی کمک می کند.

برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر، شما را به دیدن ادامه مطلب دعوت میکنیم.

دوربین Oppo Find 7

دوربین 13 مگاپیکسل، سنسور Sony Exmor CMOS و دیافراگم F/2.0 ویژگی های مناسبی برای دوربین یک گوشی هوشمند است ولی دور از انتظار نیست. Find 7 همچنین با نرم افزار Super Zoom عرضه خواهد شد که به شما امکان خلق عکس های 50 مگا پیکسلی را می دهد. برای خلق چنین عکس هایی دوربین 10 عکس متوالی می گیرد، سپس 4 عدد از بهترین عکس ها را  انتخاب می کند و آنها را در یک تصویر با کیفیت 50 مگاپیکسل ترکیب می کند.

همچنین Find 7 تنها محصولی آندرویدی تا کنون است که دسترسی به فایل خام عکس ها را امکان پذیر می سازد. فیلم برداری نیز با کیفیت 4K در حالت 30 فریم بر ثانیه و حالت اسلوموشن 120 فریم بر ثانیه با رزلوشن 720p امکان پذیر است. دوربین جلویی نیز با کیفیت 5 مگاپیکسل و دیافراگم F/2.0 برای تماس های ویدیویی تعبیه شده است.

همچنین نسخه ی دیگری از Find 7 با صفحه نمایش 1080p و CPU رده پایین تر و حافظه ی داخلی کمتر نیز به بازار ارائه خواهد شد، البته ویژگی های دوربین این نسخه تفاوتی با مدل QHD این گوشی ندارد.

نسخه ی اصلی Oppo Find 7 با صفحه نمایش QHD قیمتی حدود 565 دلار و نسخه ی دیگر این گوشی با صفحه نمایش 1080p قیمتی حدود 480 دلار خواهد داشت.

oppo-find-7-1

oppo-find-7-2

oppo-find-7-3

oppo-find-7-4

oppo-find-7-5

لینک کوتاه | منبع : dpreview

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال