Oppo Find 7 یک ویژگی خاص هم دارد: شارژ سریع

درست است که داشتن بیشترین عمر باتری در تلفنهای هوشمند و دیگر وسیله های هوشمند قابل حمل یک ویژگی بسیار عالیست و همه علاقمند به داشتن باتری پرظرفیت دارند، اما یک طرف قضیه هم مدت زمانی است که باید صرف شارژ شدن این باتری ها شود. تا چند سال پیش، تلفن های هوشمند و یا […]

درست است که داشتن بیشترین عمر باتری در تلفنهای هوشمند و دیگر وسیله های هوشمند قابل حمل یک ویژگی بسیار عالیست و همه علاقمند به داشتن باتری پرظرفیت دارند، اما یک طرف قضیه هم مدت زمانی است که باید صرف شارژ شدن این باتری ها شود.

تا چند سال پیش، تلفن های هوشمند و یا معمولی با وجود باتری های کم ظرفیت و زیر 1000 میلی آمپر (در مقایسه با باتری های فعلی) به حداقل 3 تا 6 ساعت زمان برای شارژ کامل نیاز داشتند، اما حالا با وجود افزایش چند برابری ظرفیت باتری ها، زمان شارژ نیز به حدود 2 تا 3 ساعت رسیده است که زمان بسیار بهتری میباشد.

اما حالا OPPO آمده تا قواعد را یکباره عوض کرده و شاید یک انتظار برای تلفن های هوشمند آینده در میان کاربران ایجاد کند.

آخرین پرچمدار این شرکت باتری 3000 میلی آمپری خود را با شارژر مخصوص میتواند در تنها 30 دقیقه از 0 تا 75 درصد شارژ کند!

یعنی شما با تنها 5 دقیقه اتصال شارژر در زمانی که باتری کاملا خالی باشد، میتوانید برای 2 ساعت مکالمه تلفنی داشته باشید و زمان شارژ کامل هم تنها 70 دقیقه است.

این تلفن هوشمند که 1 ماه پیش معرفی شد، با پردازنده اسنپدراگون 801 به همراه 3 گیگابایت حافظه رم، نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل، دوربین 13 مگاپیکسل با امکان فیلمبرداری 4K، یکی از قدرتمند ترین فبلت های موجود در بازار است.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال