اوپو فایند ان ۳ رقیب زد فولد ۵ با قابلیت‌های ویژه معرفی شد

اوپو بالاخره گوشی فایند ان ۳ را با هدف رقابت با گلکسی زد فولد ۵ معرفی کرد. گوشی تاشو جدید اپو به پرنورترین نمایشگر موبایل در این صنعت مجهز است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سرانجام گوشی اوپو فایند N3 به صورت رسمی رونمایی شده و قرار است در بازارهای جهانی نیز […]

اوپو بالاخره گوشی فایند ان ۳ را با هدف رقابت با گلکسی زد فولد ۵ معرفی کرد. گوشی تاشو جدید اپو به پرنورترین نمایشگر موبایل در این صنعت مجهز است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سرانجام گوشی اوپو فایند N3 به صورت رسمی رونمایی شده و قرار است در بازارهای جهانی نیز عرضه شود. نخستین گوشی تا شدنی مجهز به فرم فکتور کتابی از شرکت اوپو است که دارای نمایشگر خارجی ۶.۳۱ اینچ از نوع خواهد بود.

نرخ نوسازی تصویر در این نمایشگر بین ۱۰ تا ۱۲۰ هرتز متغیر است و روشنایی ۲۸۰۰ نیتی نیز ارائه می‌کند. در قسمت داخلی این گوشی نمایشگر ۷.۸۲ اینچی قرار دارد که نرخ نوسازی آن بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز بوده و دارای نمایشگر ۲۸۰۰ نیتی است. تاکنون هیچ کدام از گوشی‌های معرفی شده مجهز به چنین نمایشگری نبوده و اوپو فایند N3 نخستین گوشی با این قابلیت خواهد بود.

پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ به همراه ۱۶ گیگابایت رم و حافظه ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایت در این گوشی به کار رفته و یک باتری ۴۸۰۵ میلی آمپر ساعتی نیز انرژی آن را تامین می‌کند. باتری می‌تواند از شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی کند. همچنین به گفته شرکت سازنده شارژ کامل این گوشی تنها ۴۲ دقیقه طول می‌کشد. همچنین لولای جدید eiko Pseudo-Cone Hinge نیز در این گوشی به کار گرفته شده که می تواند تا 600 هزار بار باز و بسته شود.

در پنل این دستگاه دو دوربین سلفی با حسگر ۲۰ و ۳۲ مگاپیکسل قرار دارند. در قسمت پشتی نیز مجموعه دوربین هسل بلاد قرار گرفته است. دوربین اصلی یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی سونی است که زمان زیادی از معرفی آن نمی‌گذرد. در این حسگر از فناوری ترانزیستور دو لایه استفاده شده و نسبت به دیگر حسگرهای تصویر از معماری متفاوتی برخوردار است. اوپو فایند N3 یک دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی نیز دارد که از فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن دوربین پرسکوپی این گوشی نیز ۶۴ مگاپیکسل بوده و با بزرگنمایی ۳ برابری و لرزش گیر اپتیکال عرضه می‌شود. این گوشی در حالت‌های افقی عمودی و به طور همزمان امکان نمایش سه پنجره روی نمایشگر را به کاربر خواهد داد. این قابلیت دسترسی به نمایشگر ۱۵ اینچی مجازی را به کاربر ارائه می کند. اوپو این گوشی را در 4 رنگ به بازار عرضه خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال