OPPO R7s با باتری و صفحه‌نمایش بزرگ‌تر در بیست و ششم مهرماه رونمایی می‌شود

با توجه به اینکه شرکت OPPO به شدت در پی بهبود جایگاه خود در بازار تکنولوژی است، می‌توان چنین گفت که معرفی آخرین دستگاه این شرکت نیز مهر تاییدی بر صحت این ماجرا خواهد بود. همه محصولات OPPO R7، R7 Plus، R7 Lite و Mirror 5 این شرکت از گزینه‌های خوب برای انتخاب هستند؛ اما […]

با توجه به اینکه شرکت OPPO به شدت در پی بهبود جایگاه خود در بازار تکنولوژی است، می‌توان چنین گفت که معرفی آخرین دستگاه این شرکت نیز مهر تاییدی بر صحت این ماجرا خواهد بود. همه محصولات OPPO R7، R7 Plus، R7 Lite و Mirror 5 این شرکت از گزینه‌های خوب برای انتخاب هستند؛ اما شواهد حاکی از این است که در 26 مهرماه عضو جدیدی به این خانواده افزوده خواهد شد.

این طور که به نظر می‌رسد OPPO قصد دارد رونمایی از یک گوشی‌هوشمند جدید را در نمایشگاه فناوری اطلاعات خلیج (GITEX) که یک‌شنبه آینده در دبی برگزار می‌شود، در سر دارد. بنا بر اخبار منتشر شده این گوشی جدید که با OPPO R7s نام عرضه خواهد شد، با بهره‌گیری از صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و حافظه داخلی که نسبت به R7 دو برابر شده، به همراه برخورداری از بدنه فلزی عالی و همچنین داشتن دوربین قدرتمند، هدف بهبود دستگاه‌های فعلی این شرکت را دنبال می‌کند.

oppo-r7s-flyer-300x301

گفتنی است جزئیاتی بیشتری از این گوشی اعلام نشده اما بنا به شایعاتی که پیش از این انتشار پیدا کرده بود، OPPO R7s دارای صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل، پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 615 با بهره‌گیری از حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی32 گیگابایتی خواهد بود. همچنین گفته شده که دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسلی است و از باتری قدرتمند 4100 میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد. اگر این مشخصات در خصوص گوشی جدید OPPO حقیقت داشته مطمئناً با یک گوشی رده‌بالای شگفت‌انگیز روبرو خواهیم بود. هرچند هنوز این مشخصات تنها در حد شایعه بوده و قابل اعتماد نیستند.

جالب است بدانید که شرکت OPPO برای جلب توجه کاربران خود هر روشی را امتحان کرده، اخیراً نیز این شرکت قرارداد همکاری با باشگاه بارسلونای اسپانیا را امضا کرده که به واسطه آن به OPPO اجازه تبلیغ محصولاتش نظیر R7s داده خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال