تصاویر گوشی Oppo R9s یک هفته پیش از رونمایی رسمی لو رفت

شرکت Oppo که قرار است تنها تا چهار روز دیگر از گوشی جدید خود رونمایی کند بارها و بارها این گوشی را در تیزرهای تبلیغاتی و حتی تبلیغات تلویزیونی به نمایش گذاشته است. آن‌ها حتی قبل از معرفی رسمی این گوشی، پیش‌فروش آن را آغاز کرده‌اند و به نظر می‌رسد که به طور کامل از موفقیت […]

شرکت Oppo که قرار است تنها تا چهار روز دیگر از گوشی جدید خود رونمایی کند بارها و بارها این گوشی را در تیزرهای تبلیغاتی و حتی تبلیغات تلویزیونی به نمایش گذاشته است. آن‌ها حتی قبل از معرفی رسمی این گوشی، پیش‌فروش آن را آغاز کرده‌اند و به نظر می‌رسد که به طور کامل از موفقیت این گوشی مطمئن هستند.

گوشی R9s به همراه نسخه‌ی پلاس آن قرار است چهارشنبه‌ی همین هفته به صورت رسمی معرفی شوند. این دو گوشی به عنوان جایگزین گوشی‌های R9 و R9 Plus به حساب می‌آیند و مشخصه‌های فنی آن‌ها نیز در بنچمارک‌های مختلف دیده شده است.

از تصاویر فاش شده‌ی این دو می‌توان گفت که بدنه‌ی گوشی‌های جدید Oppo کاملا از جنس فلز بوده و خط آنتن گوشی نیز تقریبا محو شده است. شاید در ابتدا فکر کنید که این گوشی شباهت بسیاری به گوشی R9 دارد اما تغییرات جزئی بسیاری در آن به وجود آمده است.

طبق مشخصات فاش شده از این گوشی، R9s به نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی مجهز خواهد شد. دو سنسور 16 مگاپیکسلی برای هر دو دوربین جلو و عقب گوشی تعبیه شده و هسته‌ی مرکزی این گوشی را چیپست اسنپ‌دراگون 625 تشکیل خواهد داد. 4 گیگابایت فضای رم، 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری با ظرفیت 3,010 میلی‌آمپری از دیگر مشخصه‌های این گوشی به شمار می‌رود. گوشی مورد بحث به نسخه‌ی 6.0.1 اندروید تجهیز خواهد یافت و تکنولژی شارژ سریع Super VOOC شرکت Oppo نیز در آن گنجانده خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال