Oppo از گوشی F1 Plus خود رونمایی کرد؛ نمایشگر 5.5 اینچی، 4 گیگابایت رم

بعد از اینکه شرکت Oppo اولین گوشی از سری F خود را تحت عنوان F1 رونمایی کرد حالا این شرکت در رویدادی در کشور هند گوشی F1 Plus را نیز رونمایی کرد تا با مشخصات فنی بهتر به سراغ کاربران خود رود. این گوشی که بهار سال آینده عرضه‌ی رسمی خواهد شد دارای نمایشگری 5.5 اینچی […]

بعد از اینکه شرکت Oppo اولین گوشی از سری F خود را تحت عنوان F1 رونمایی کرد حالا این شرکت در رویدادی در کشور هند گوشی F1 Plus را نیز رونمایی کرد تا با مشخصات فنی بهتر به سراغ کاربران خود رود. این گوشی که بهار سال آینده عرضه‌ی رسمی خواهد شد دارای نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی خواهد بود و 4 گیگابایت رم نیز برای آن تعبیه شده است. این در حالی است که گوشی F1 تنها 3 گیگابایت رم داشت و از نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی بهره می‌برد.

همان‌طور که در تیزر رونمایی شده از این گوشی مشاهده می‌کنید، توجه اصلی شرکت برای ساخت این گوشی بر روی دوربین جلوی آن بوده است. گوشی قبلی معرفی شده توسط این شرکت F1 دارای سنسور 1.4 اینچی بسیار قدرت‌مند 8 مگاپیکسلی با دیافراگم  f/2.0 بود که تصاویر سلفی بسیار خوبی را می‌گرفت. بنابراین می‌توان گفت که نسخه‌ی پلاس این گوشی دارای سنسوری قدرت‌مند‌تر خواهد بود که تصاویر سلفی بسیار خوبی را نیز ثبت خواهد کرد.

بنابراین می‌توان به این نتیجه‌گیری رسید که F1 Plus دارای مشخصات فنی تاحدودی یکسان با برادر کوچک‌تر خود خواهد بود و یا حتی ممکن است برخی از مشخصات گوشی R7 همین شرکت را نیز در خود ببیند. درنتیجه باید گفت که این گوشی دارای چیپست اسنپ‌دراگون 616 و سنسور 13 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی خواهد بود و   از LTE یا همان نسل چهارم اینترنت همراه و دو سیم کارت نیز پشتیبانی خواهد کرد. از لحاظ ظاهری نیز می‌توانیم شاهد تغییراتی جزئی در این گوشی باشیم. اگر بخواهیم طراحی F1 را شبیه به R7 بدانیم پس طراحی F1 Plus نیز شباهت بسیاری به طراحی R7s خواهد داشت.

درنهایت گوشی جدید شرکت Oppo در هند کار خود را آغاز خواهد کرد و انتظار می‌رود قیمت آن به 395 دلار نیز برسد. گوشی قبلی این شرکت، F1 تنها 235 دلار قیمت دارد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال