Oppo گوشی جدید خود را با قابلیت زوم 5x عرضه می‌کند

شرکت Oppo دعوت‌نامه‌ی خود را برای برگزاری رویدادی در کنگره‌ی جهانی موبایل ارسال کرده است. این شرکت در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون تصمیم دارد تا از جدیدترین محصولات خود رونمایی کند. مراسم شرکت Oppo  در رویداد MWC در تاریخ ۹ اسفندماه برگزار خواهد ش. تیزری که این شرکت منتشر کرده نشان می‌دهد که آن‌ها تصمیم دارند تا […]

شرکت Oppo دعوت‌نامه‌ی خود را برای برگزاری رویدادی در کنگره‌ی جهانی موبایل ارسال کرده است. این شرکت در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون تصمیم دارد تا از جدیدترین محصولات خود رونمایی کند. مراسم شرکت Oppo  در رویداد MWC در تاریخ ۹ اسفندماه برگزار خواهد ش.

تیزری که این شرکت منتشر کرده نشان می‌دهد که آن‌ها تصمیم دارند تا گوشی‌هوشمند جدیدی را با دوربینی فوق‌العاده معرفی کنند. این تیزر اشاره به زوم آپتیکل ۵ برابری دارد که اگر این اتفاق رخ دهد، به احتمال فراوان در گوشی‌های‌هوشمند بی‌سابقه خواهد بود.

به گفته‌ی شرکت مورد اشاره، آن‌ها از جدیدترین تکنولوژی‌های خود در زمینه‌ی عکس‌بردای استفاده کرده‌اند تا بتوانند کیفیتی خارق‌العاده را در گوشی‌هوشمند بعدی به کاربران خود تحویل دهند. بنابراین، گوشی که شرکت Oppo  قصد دارد در کنگره‌ی جهانی موبایل از آن رونمایی کند با زوم آپتیکل ۵ برابری روانه بازار خواهد شد.

شرکت Oppo ، هم‌اکنون به عنوان چهارمین تولید کننده‌ی مطرح گوشی‌های‌هوشمند شناخته می‌شود در کشور هند، به عنوان دومین تولید کننده شناخته شده است. گفتنی است کنگره‌ی جهانی موبایل از هفته‌‌ی آینده کار خود را شروع خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال