بنا بر گزارشات، تا کنون بیش از 1 میلیون ساعت هوشمند اپل در چین به فروش رسیده است

در حالی که برخی از منتقدین اعلام کرده‌اند که فروش ساعت هوشمند اپل کمتر از میزان مورد انتظار بوده، اما آمار غیر رسمی که از کشور چین منتشر شده، نشان می‌دهد این کمپانی اپل در پر جمعیت‌ترین کشور جهان، فروش خوبی را برای اولین محصول پوشیدنی خود دست و پا کرده و موفق شده تا […]

در حالی که برخی از منتقدین اعلام کرده‌اند که فروش ساعت هوشمند اپل کمتر از میزان مورد انتظار بوده، اما آمار غیر رسمی که از کشور چین منتشر شده، نشان می‌دهد این کمپانی اپل در پر جمعیت‌ترین کشور جهان، فروش خوبی را برای اولین محصول پوشیدنی خود دست و پا کرده و موفق شده تا کنون بیش از 1 میلیون ساعت هوشمند را به فروش برساند.

هر چند باید منتظر انتشار آمار رسمی خود اپل نیز باشیم چرا که هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد میزان فروش این ساعت هوشمند به صورت عمومی منتشر نشده اما مدیر ارشد اجرایی اپل، آقای تیم کوک در یکی از مصاحبه‌های خود اعلام کرده که فروش این ساعت هوشمند، بیش از انتظارات بوده است. IDC نیز در آخرین گزارش خود، آماری غیر رسمی از فروش Apple Watch در سراسر جهان منتشر کرده و اعلام کرده بود که تا کنون 3.6 میلیون ساعت هوشمند اپل به فروش رسیده است.

حال مرکز آمار و تحلیل چینی TalkingData که در بیش از 80,000 اپلیکیشن مختلف به ثبت رسیده، اعلام کرده که فروش این ساعت در کشور چین، 1.07 میلیون دستگاه بوده و روزانه این آمار افزایش نیز پیدا خواهد کرد. تمامی این اخبار و گزارشات غیر رسمی، نشان می‌دهند که کمپانی اپل سود خوبی از بازار کشور چین کسب کرده و محصولات آینده این شرکت نیز می‌تواند از محبوبیت بسیار بالایی در چین برخوردار باشد.

هنوز نمی‌توان Apple Watch را همانند iPhone موفق دانست، اما گزارشاتی که این روزها از منابع مختلف منتشر می‌شود، نشان می‌دهد که این محصول، یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند می‌باشد که تا به امروز ساخته شده است .

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال