پاناسونیک از دوربین Lumix GX85 رونمایی کرد

شرکت پاناسونیک به تازگی از دوربین کامپکت بدون آینه با لنز قابل تعویض جدید خود با نام LUMIX DMC-GX85 رونمایی به عمل آورده است. دوربین GX85 از نظر مشخصات فنی دارای یک حسگر 16 مگاپیکسلی از نوع Digital Live MOS فاقد فیلتر لوپَِس می‌باشد که از نظر کیفی، میزان جزئیات تصویر نسبت به دیگر سنسورهای 16 مگاپیکسلی این […]

شرکت پاناسونیک به تازگی از دوربین کامپکت بدون آینه با لنز قابل تعویض جدید خود با نام LUMIX DMC-GX85 رونمایی به عمل آورده است.

دوربین GX85 از نظر مشخصات فنی دارای یک حسگر 16 مگاپیکسلی از نوع Digital Live MOS فاقد فیلتر لوپَِس می‌باشد که از نظر کیفی، میزان جزئیات تصویر نسبت به دیگر سنسورهای 16 مگاپیکسلی این شرکت به میزان 10 درصد افزایش یافته است. علاوه بر آن این دوربین در درون خود دارای سیستم لرزشگیر پنج جهته بوده و تکنولوژی الکترومغناطیسی سیستم شاتر آن نیز به نحوی است که صدا و لرزش شاتر در حین عکاسی را به کمترین میزان ممکن کاهش خواهد دهد. از طرفی این دستگاه به فناوری جدید پاناسونیک در حیطه فوکوس خودکار به نام Depth from Defocus نیز مجهز است که با استفاده از آن دوربین توانایی فوکوس خودکار بر روی سوژه در عرض 0.07 ثانیه را خواهد داشت.

gsmarena_001

بهتر است بدانید که دوربین GX85 می‌تواند با دقت 4K با نرخ‌های 24 و 30 فریم بر ثانیه و علاوه بر آن در دقت 1080p با نرخ 60 فریم بر ثانیه به فیلم‌برداری بپردازد. این دوربین بر روی بدنه خود دارای یک منظره‌یاب الکترونیکی 2764 هزار نقطه‌ای با توانایی بزرگنمایی 1.39 برابر و زاویه دید 100 درصد نیز می‌باشد. نمایشگر لمسی چرخنده این گوشی نیز دارای ابعاد 3.0 اینچ بوده و دقتی معادل 1040 هزار نقطه را ارائه می‌دهد. علاوه بر تمامی این موارد به منظور به اشتراک گذاری هز چه سریعتر تصاویر، این دوربین به طور پیشفرض دارای وای‌فای داخلی نیز می‌باشد.

دوربین Lumix DMC-GX85 پاناسونیک به همراه کیت لنز 32-12 میلی‌متری، 799 دلار ارزش گذاری شده است و در انتهای ماه می و در نسخه‌های نقره‌ای و مشکی به بازارهای فروش عرضه خواهد شد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال