Panasonic Lumix DMC-CM1 اولین تلفن هوشمند با سنسور دوربین 1 اینچی!

پاناسونیک برای اولین بار یک تلفن هوشمند با سنسور دوربین 1 اینچی عرضه کرد. البته شاید بتوان آن را یک دوربین هوشمند با قابلیت نصب سیمکارت و مکالمه نیز نامید! بهرحال این تلفن هوشمند، دارای سنسور 20 مگاپیکسلی به همراه لنز 28 میلیمتر ثابت و دیافراگم 2.8 است که میتوان آن را در حد یک […]

پاناسونیک برای اولین بار یک تلفن هوشمند با سنسور دوربین 1 اینچی عرضه کرد. البته شاید بتوان آن را یک دوربین هوشمند با قابلیت نصب سیمکارت و مکالمه نیز نامید!

بهرحال این تلفن هوشمند، دارای سنسور 20 مگاپیکسلی به همراه لنز 28 میلیمتر ثابت و دیافراگم 2.8 است که میتوان آن را در حد یک دوربین جمع و جور و با کیفیت در جیب کت یا شلوار براحتی حمل کرد.

این دوربین به لطف پردازنده قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 801 و 2 گیگابایت حافظه رم، بازه ی حساسیت ایزو 100 تا 25600 را پشتیبانی کرده و میتواند ویدئوی 4K (با سرعت 15 فریم بر ثانیه) و فول اچ دی (با سرعت 30 فریم بر ثانیه) ثبت نماید.

حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای آن نیز 16 گیگابایت بوده و از طریق کارت حافظه MicroSD با حداکثر ظرفیت 128 گیگابایت، میتواند ارتقا یابد.

نمایشگر 4.7 اینچی آن نیز با رزولوشن فول اچ دی، نوید بخش کیفیت خوبی خواهد بود و باتری نسبتا خوب 2600 میلی آمپری قدرت آن را تامین خواهد کرد.

این تلفن هوشمند در قطورترین قسمت، 21 میلیمتر قطر داشته و وزن آن نیز حدود 200 گرم میباشد.

البته در مورد لنز آن اطلاعات خاصی درج نشده، اما بنظر میرسد برای فوکوس در حالت های مختلف کمی بیرون خواهد آمد و همچنین با توجه به شکل حلقه ی فلزی دور لنز، دارای فوکوس دستی نیز میباشد.

براساس گفته ی پاناسونیک، این تلفن هوشمند با قیمت 899 یورو، فعلا فقط در بازار فرانسه و آلمان عرضه خواهد شد تا میزان استقبال از آن بررسی شود و شاید پس از آن شاهد حضورش در سایر نقاط جهان نیز باشیم.

Panasonic Lumix DMC-CM1

لینک کوتاه | منبع : dpreview

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال