پاناسونیک از یک گوشی‌هوشمند 1500 دلاری پرده برداشت

پاناسونیک نامی نیست که از آن انتظار معرفی گوشی‌هوشمند خاصی را داشته باشید، اما اخیرا این شرکت در کنگره جهانی موبایل از یک گوشی‌هوشمند جدید رونمایی نموده که به دلایلی متفاوت از آنچه احتمالا تصور خواهید کرد، 1500 دلار قیمت خواهد داشت. گوشی‌هایی با این قیمت معمولا از یک ویژگی خاص همچون لوکس بودن بهره […]

پاناسونیک نامی نیست که از آن انتظار معرفی گوشی‌هوشمند خاصی را داشته باشید، اما اخیرا این شرکت در کنگره جهانی موبایل از یک گوشی‌هوشمند جدید رونمایی نموده که به دلایلی متفاوت از آنچه احتمالا تصور خواهید کرد، 1500 دلار قیمت خواهد داشت.

گوشی‌هایی با این قیمت معمولا از یک ویژگی خاص همچون لوکس بودن بهره می‌برند، چیزی که پیشتر در گوشی‌هوشمند جدید Vertu نیز مشاهده کردیم. اما گوشی FZ-N1 پاناسونیک به خاطر مواردی همچون قدرت و مقاومت بسیار بالایی که دارد، قیمت زیادی نیز دارد. در واقع این محصول می‌تواند مورد توجه افرادی باشد که در پادگان‌ها، مناطق صنعتی، کارخانه‌ها و حتی نیروهای نظامی حضور دارند و شاید کمتر کسی بخواهد یکی گوشی بزرگ و البته نه چندان زیبا را به عنوان همراه روزانه‌ی خود داشته باشد.

اینطور که پاناسونیک اشاره داشته این گوشی جدید از مقاومت فوق‌العاده بالایی در برابر طبیعت و مواردی که دیگر محصولات بازار نمی‌توانند در برابر آنها ایمن باشند، برخوردار است. مهندسین این شرکت تست‌های بسیار سنگینی را بر روی FZ-N1 انجام داده و با دریافت استانداردهای مختلف برای این دستگاه، آن را به صورت کامل در برابر گرد و غبار و همچنین آب نیز ایمن کرده‌اند به گونه‌ای که وجود استانداردهای IP65 و IP67 باعث شده تا این گوشی بتواند تا 30 دقیقه به صورت متوالی زیر آب باشد و بدون هیچ مشکلی نیز کار کند. شیشه‌ای که به عنوان صفحه‌نمایش نیز در این محصول به کار گرفته شده نیز تحت سخت‌ترین آزمایش‌ها قرار گرفته تا از مقاومت بالای آن اطمینان حاصل گردد.

بهتر است در مورد مشخصات فنی این دستگاه نیز صبحت کنیم. اینطور که سازندگان اشاره داشته‌اند گوشی‌هوشمند FZ-N1 صفحه‌نمایشی 4.7 اینچی با رزولوشن HD خواهد داشت. همچنین چیپ اسنپ‌دراگون به کار رفته در این دستگاه نیز به هسته‌هایی با کلاک 2.3 گیگاهرتز مجهز شده که می‌تواند سرعت بسیار بالایی را برای این گوشی به همراه داشته باشد. 2 گیگابایت حافظه‌ی رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز از دیگر مواردی هستند که احتمالا می‌تواند توجه شما را جلب کند.

مورد دیگری که باید به آن اشاره داشته باشیم این است که سازندگان قصد دارند این گوشی‌هوشمند را در دو مدل مختلف FZ-N1 به همراه سیستم‌عامل اندروید و قیمت 1499 دلار و FZ-F1 به همراه سیستم‌عامل ویندوز 10 موبایل و قیمت 1599 دلار عرضه نمایند. در نهایت، تصور می‌کنید که چنین محصولی ارزش پرداخت 1500 دلار را خواهد داشت؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال