پتنت جدید سامسونگ: حلقه هوشمند با حسگرهای بیومتریک و سنسورهای حرکتی

پاییز سال گذشته بود که سامسونگ در کره پتنتی را ثبت کرد که نشان می‌داد کره‌ای‌ها در حال کار بر روی یک حلقه‌ی هوشمند هستند. حالا تصاویر منتشر شده از این پتنت نشان می‌دهد که حلقه‌ی‌هوشمند سامسونگ، دارای دکمه‌های مینیاتوری تنظیم صدا و درگاه کارت حافظه خواهد بود. علاوه‌براین، دکمه‌ی دیگری نیز بر روی این […]

پاییز سال گذشته بود که سامسونگ در کره پتنتی را ثبت کرد که نشان می‌داد کره‌ای‌ها در حال کار بر روی یک حلقه‌ی هوشمند هستند. حالا تصاویر منتشر شده از این پتنت نشان می‌دهد که حلقه‌ی‌هوشمند سامسونگ، دارای دکمه‌های مینیاتوری تنظیم صدا و درگاه کارت حافظه خواهد بود. علاوه‌براین، دکمه‌ی دیگری نیز بر روی این حلقه تعبیه شده تا کاربران بتوانند به تماس‌های خود در گوشی پاسخ دهند. احتمالا این حلقه‌ی هوشمند دارای حسگرهای بیومتریک فراوانی خواهد بود و از حسگر ضربان قلب نیز بهره خواهد برد.

متاسفانه در این تصویر نمی‌توان به دیگر مشخصات این حلقه پی‌برد و تنها طراحی کلی این حلقه مدنظر بوده است. به‌هر‌حال در صورتی که این حلقه بخواهد فروش موفقی را داشته باشد احتمالا به سنسورهای حرکتی و رابط ارتباطی NFC نیز مجهز می‌شود. اگر سامسونگ بتواند این محصول را به خوبی تولید کند و محصولی قابل قبول را به دنیای تکنولوژی ارائه دهد، شاید کنترل گوشی‌های‌هوشمند و دسترسی به آن‌ها حتی ساده‌تر از ساعت‌های‌هوشمند صورت بگیرد.

به‌هر‌حال لباس و حلقه‌، بعد از ساعت‌های‌هوشمند می‌توانند تحول بعدی دنیای تکنولوژی باشند. ساعت‌های‌هوشمند توانسته‌اند جای خود را تاحدودی در دل کاربران باز کنند و شاید گزینه‌ی بعد، حلقه‌های‌هوشمند باشند. بااین‌حال، فعلا پتنت سامسونگ در حد شایعه و گمان است و تا تولید رسمی آن و درز تصاویر بیشتر نمی‌توان در مورد آن اظهارنظر دقیقی انجام داد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که پتنت‌های ثبت شده ممکن است هیچ وقت به مرحله‌ی تولید نرسند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال