دوربین پریسکوپی در آیفون ۱۵ با گذشت ۳ سال پس از شیائومی در اپل استفاده شده است

اپل از گوشی‌های جدید آیفون در هفته آینده رونمایی خواهد کرد. در این گوشی‌ها از دوربین پریسکوپی استفاده شده فناوری آن نسبت به دوربین تله فوتو در آیفون ۱۴ پیشرفته‌تر است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رویداد اپل کمتر از یک هفته دیگر با هدف رونمایی از گوشی‌های آیفون ۱۵ برگزار می‌شود. […]

اپل از گوشی‌های جدید آیفون در هفته آینده رونمایی خواهد کرد. در این گوشی‌ها از دوربین پریسکوپی استفاده شده فناوری آن نسبت به دوربین تله فوتو در آیفون ۱۴ پیشرفته‌تر است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رویداد اپل کمتر از یک هفته دیگر با هدف رونمایی از گوشی‌های آیفون ۱۵ برگزار می‌شود. طبق شایعات قبلی اپل تنها در گوشی آیفون ۱۵ پرومکس از لنز پریسکوپی در دوربین‌ها استفاده کرده است. این لنز می‌تواند بدون افت کیفیت بزرگنمایی اپتیکال را افزایش دهد. در حالی اپل از گوشی‌های مجهز به این قابلیت رونمایی می‌کند که شیائومی سه سال پیش آن را در گوشی‌های خود مورد استفاده قرار داده بود.

مشخصات دوربین پرسکوپی در آیفون ۱۵ توسط یک افشاگر در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شد. طبق این ادعا این دوربین دارای یک حسگر با ابعاد ۱.۱.۹ اینچ است. همچنین ابعاد آن نسبت به حسگر دوربین تله فوتو آیفون ۱۴ پرومکس نیز بزرگتر است.

اندازه دیافراگم دوربین پرسکوپی در آیفون ۱۵ پرومکس نسبت به نسل قبل تغییری نخواهد داشت. از دیگر مشخصات دوربین گوشی آیفون ۱۵ می‌توان به تغییر فاصله کانونی از ۷۷ میلیمتر به ۸۵ میلیمتر اشاره کرد.

از طرفی وجود این ویژگی در آیفون ۱۵ پرومکس احتمالاً قیمت آن را نیز به همان اندازه افزایش می‌دهد. احتمالاً قیمت آن نسبت به قیمت آیفون ۱۴ پرو نیز بیشتر باشد. همچنین آیفون ۱۵ پرو و پرومکس دارای فریم تیتانیومی و دکمه اکشن نیز هستند که هر کدام می‌توانند باعث افزایش قیمت شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال