آیفون 8 اپل نیز میزبان اسکنر عنبیه چشم خواهد بود

گزارش منتشر شده از سوی وب‌سایت Digitimes، که سابقه‌ی خوبی در فاش کردن اطلاعات محصولات شرکت اپل دارد، نشان می‌دهد که اپل به همراه چند شرکت دیگر، در پرچم‌دار آینده‌ی خود اسکنر عنبیه چشم به کار می‌گیرد. سامسونگ نیز یکی دیگر از شرکت‌هایی است که انتظار می‌رود در پرچم‌دار بعدی خود، گلکسی اس 8 از این […]

گزارش منتشر شده از سوی وب‌سایت Digitimes، که سابقه‌ی خوبی در فاش کردن اطلاعات محصولات شرکت اپل دارد، نشان می‌دهد که اپل به همراه چند شرکت دیگر، در پرچم‌دار آینده‌ی خود اسکنر عنبیه چشم به کار می‌گیرد. سامسونگ نیز یکی دیگر از شرکت‌هایی است که انتظار می‌رود در پرچم‌دار بعدی خود، گلکسی اس 8 از این اسکنر استفاده کند و حتی شایعات اخیر،وجود این قابلیت امنیتی را در گلکسی نوت 7 هم ممکن دانسته‌اند.

شایعه‌ای که امروز منتشر شده، در کنار دیگر شایعات مربوط به آیفون 8 قرار می‌گیرد. از دیگر شایعات مربوط به این گوشی، می‌توان به نمایشگر بدون حاشیه و قرارگیری دکمه‌ی Home معروف اپل در درون نمایشگر اشاره کرد. یکی دیگر از فاش‌کنندگان مطرح آیفون‌های اپل،  Ming-Chi Kuo نیز قبلا احتمال وجود حسگر بایموتریک را در آیفون 8 زیاد دانسته بود. بر اساس گفته‌های وی، اپل در آیفون 8 قطعا از اسکنر قرنیه‌ی چشم استفاده می‌کند. اپل در سال جاری نیز شرکت Emotient را خریداری کرد؛ این شرکت در زمینه‌ی سنسورهای مربوط به تشخیص قرنیه‌ی چشم و حالات صورت فعالیت می‌کرده و حالا تکنولوژی‌های آن در اختیار این شرکت ساکن کوپرتینو قرار گرفته است.

از آن‌جایی که آیفون 7 تغییرات ظاهری آن‌چنانی را نسبت به آیفون 6 اس نداشته و تنها در بخش سخت‌افزار دچار تغییرات شده، انتظارات برای این گوشی نسبت به آیفون‌های قبلی ، زیاد بالا نیست و شاید اپل، در آیفون 8 بتواند قدرت خلاقانه خود را به کار گیرد و بار دیگر طرفداران این گوشی‌های‌ محبوب را به خود جذب خود کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال