نسخه صورتی‌رنگ اکسپریا زد 5 پریمیوم سونی رسما رونمایی شد

همانطور که احتمالا می‌دانید اخیرا شایعات بسیار زیادی در مورد عرضه نسخه رنگی جدید (صورتی رنگ) از گوشی اکسپریا زد5 پریمیوم سونی در فضای مجازی منتشر شده بود. پس بهتر است بدانید که شایعات به حقیقت پیوسته و امروز این شرکت ژاپنی با ارسال توئیتی در حساب کاربری شبکه اجتماعی خود به صورت رسمی تولید […]

همانطور که احتمالا می‌دانید اخیرا شایعات بسیار زیادی در مورد عرضه نسخه رنگی جدید (صورتی رنگ) از گوشی اکسپریا زد5 پریمیوم سونی در فضای مجازی منتشر شده بود. پس بهتر است بدانید که شایعات به حقیقت پیوسته و امروز این شرکت ژاپنی با ارسال توئیتی در حساب کاربری شبکه اجتماعی خود به صورت رسمی تولید و عرضه آن به بازارهای فروش را اعلام کرد. جالب است بدانید که این موضوع دقیقا سه ماه پس از عرضه نسخه صورتی رنگ اکسپریا زد5 به وقوع پیوسته است.

Untitled

متاسفانه تا به این ساعت هیچ گونه خبری مبنی بر قیمت نهایی، زمان عرضه و یا بازارهای هدف این گوشی به صورت رسمی توسط این کمپانی ژاپنی مشخص نشده است. البته دوباره شایعات در این زمینه نیز دخول کرده و می‌گویند که ممکن است این گوشی در بازار کشورهای آسیایی همچون هنک گنگ، تایوان و همچنین چین در دسترس کاربران و خریداران قرار بگیرد.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال