تصاویر واضحی از دو گوشی پیکسل گوگل در رنگ سفید به بیرون درز کرد

بعد از اینکه گوشی مورد انتظار گوگل و جایگزین نکسوس‌های این شرکت چندین بار در تصاویر اینترنتی و تبلیغات دیده شدند، حالا می‌توان نگاهی کامل به دو گوشی پیکسل گوگل انداخت چراکه تصاویر نسبتا واضحی از این دو فاش شده است. تصاویر جدید فاش شده از گوشی‌های پیکسل گوگل تقریبا اطلاعات کاملی را از طراحی […]

بعد از اینکه گوشی مورد انتظار گوگل و جایگزین نکسوس‌های این شرکت چندین بار در تصاویر اینترنتی و تبلیغات دیده شدند، حالا می‌توان نگاهی کامل به دو گوشی پیکسل گوگل انداخت چراکه تصاویر نسبتا واضحی از این دو فاش شده است. تصاویر جدید فاش شده از گوشی‌های پیکسل گوگل تقریبا اطلاعات کاملی را از طراحی گوشی در دسترس قرار داده هرچند قسمتی از این تصویر که شامل لوگو و بار کد گوشی بوده پنهان شده است.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، هر دو گوشی در کنار هم گذاشته‌ و تصویر واضحی از این دو دیده می‌شود. با کمی دقت به تصویر بالا نگاه کنید و متوجه می‌شوید که قسمت پایینی گوشی با بدنه‌ای فلزی پوشانده شده و قسمت بالایی گوشی طراحی شیشه‌ای به خود گرفته است. خط آنتن در قسمت پایین پیکسل‌های گوگل شباهت بسیار زیادی با گوشی One A9 اچ‌تی‌سی دارد.

در تصویر فاش شده از قسمت نمایشگر گوشی، سنسورهای همیشگی و دکمه‌ای فیزیکی در قسمت پایین نمایشگر دیده می‌شود. از آن‌جایی که این دکمه به طور کامل توسط فاش کننده‌ی تصویر پنهان شده، نمی‌توان اطلاعات زیادی را در این مورد به دست آورد و رندرهای قبلی نیز وجود این دکمه را تایید کرده‌ بودند. باوجود این که سنسور اثر انگشت در کنار دوربین گوشی تعبیه شده، گمان می‌رود این دکمه برای فعال کردن دستیار صوتی گوگل و دیگر ویژگی‌های اندروید باشد.

درخبرها داشتیم که گوگل دو گوشی پیکسل را 13 مهر ماه به صورت رسمی معرفی می‌کند؛ بنابراین برای دیدن این دو گوشی نباید انتظار زیادی را متحمل شویم. دو گوشی پیکسل گوگل توسط شرکت اچ‌تی‌سی ساخته شده‌اند. گوشی پیکسل گوگل نمایشگری 5 اینچی و برادر بزرگ‌ترش، Pixel XL به نمایشگری 5.5 اینچی مجهز خواهد شد. هر دو گوشی از اندروید 7.1 پشتیبانی می‌کنند و چیپست اسنپ‌دراگون 820 را با خود حمل خواهند کرد. گوگل برای عضو کوچک‌تر این خانواده قیمت 649 دلاری را در نظر گرفته تا مستقیم به رقابت با آیفون 7 اپل بپردازد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال