معرفی پرینتر جیبی (پرتابل) Polaroid Zip برای گوشی‌های هوشمند

Polaroid Zip یک پرینتر جیبی ساده و کوچک است که تصاویر موجود در گوشی شما را در سریع‌ترین زمان ممکن پرینت می‌گیرد. این پرینتر 186 گرمی که فقط 2.5 سانتی متر باریکی دارد توسط کمپانی Ammunition ساخته شده است. کمپانی Ammunition همان شرکتی است که قبلا هم دوربین مکعبی شکل Polaroid’s Cube را ساخته بود.

Polaroid Zip یک پرینتر جیبی ساده و کوچک است که تصاویر موجود در گوشی شما را در سریع‌ترین زمان ممکن پرینت می‌گیرد. این پرینتر 186 گرمی که فقط 2.5 سانتی متر باریکی دارد توسط کمپانی Ammunition ساخته شده است. کمپانی Ammunition همان شرکتی است که قبلا هم دوربین مکعبی شکل Polaroid’s Cube را ساخته بود.

این پرینتر همانند پرینتر Fujifilm Instax Share SP-1 به گوشی هوشمند شما توسط بلوتوث وصل شده و عکس مورد نظر شما را خیلی سریع پرینت می‌کند. قیمت 129 دلاری این محصول را شاید بتوان از نکات خوب آن دانست. ظاهر این پرینتر بیشتر شبیه به یک هارد درایور اکسترنال بوده و عکس‌هایی 2*3 اینچی که برای شما پرینت می‌گیرد از کیفیت بسیار مناسبی بهره می‌برند.

بدنه‌ی این پرینتر از پلاستیک ساخته شده و به خط و خش‌های حساس می‌باشد. بدنه‌ی پرینتر بسیار براق بوده و شاید برای حفظ آن به یک قاب جداگانه نیاز داشته باشید.

polaroid-zip-12

تنها پورتی که بر روی این پرینتر مشاهده می‌شود پورت Micro-USB برای شارژ باتری آن است. به گفته‌ی این شرکت، پرینتر Polaroid Zip قابلیت پرینت گرفتن 25 عکس با یک بار شارژ شدن را دارا است. قسمت بالایی این پرینتر نیز جدا می‌شود و می‌توانید حدود 10 عکس را در آن‌جا نگه دارید.

تکنولوژی به کار رفته برای این پرینتر zero-ink می‌باشد که توسط خود کمپانی طراحی شده است. این پرینتر با به کار گیری کاغذ‌های مخصوص بی رنگ کریستالی عکس‌های رنگی را برای شما چاپ می‌کند. هنگامی که گرما به این کاغذ‌های کریستالی برخورد می‌کند باعث می‌شود تا این کاغذ‌ها رنگ گرفته و عکس‌های رنگی برای شما چاپ شوند.

قیمت‌ یک بسته‌ی 100 تایی این کاغذ‌ها 25 دلار می‌باشد و بر خلاف پرینتر کمپانی Fujifilm از قیمت کمتری برخوردار هستند. جالب است بدانید که تنها خرید جانبی که برای این پرینتر نیاز دارید همین کاغذ می‌باشد و نیازی به کارتیج جوهر و … برای این پرینتر نیست چرا که در این پرینتر اصلا جوهری به کار گرفته نمی‌شود.

اگر شما از جمله کاربرانی هستید که سیستم عامل iOS را ترجیح می‌دهید برای وصل شدن به این پرینتر باید به بخش بلوتوث رفته و پرینتر مورد نظر را انتخاب کنید. کاربران اندرویدی هم می‌توانند از طریق NFC به این پرینتر جیبی وصل شوند.

معرفی پرینتر جیبی (پرتابل) Polaroid Zip برای گوشی‌های هوشمند معرفی پرینتر جیبی (پرتابل) Polaroid Zip برای گوشی‌های هوشمندمعرفی پرینتر جیبی (پرتابل) Polaroid Zip برای گوشی‌های هوشمند معرفی پرینتر جیبی (پرتابل) Polaroid Zip برای گوشی‌های هوشمند   معرفی پرینتر جیبی (پرتابل) Polaroid Zip برای گوشی‌های هوشمند معرفی پرینتر جیبی (پرتابل) Polaroid Zip برای گوشی‌های هوشمند معرفی پرینتر جیبی (پرتابل) Polaroid Zip برای گوشی‌های هوشمند polaroid-zip-12    

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال